۱۲ خرداد ۱۴۰۲
جستجو در وبگاه
  • درجه علمی : استادیار
  • گروه آموزشی : مدیریت صنعتی
  • تاریخ تولد : 1359
  • نشانی : anoosheh@SOC
  • شماره اتاق : 758
  • شماره تلفن دفتر : 33901889
  • وبگاه شخصی :
  • رایانامه : anoosheh@SOC.ikiu.ac.ir
  • نسخه انگلیسی (English)

مدارک و رشته تحصیلی

رج عنوان مقطع و رشته تحصیلی از تاریخ تا تاریخ محل تحصیل فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 دکتری مدیریت بازاریابی 89 94 دانشگاه تهران - دانشکده مدیریت نمایش پیوند
2 MBA‌ گرایش بازاریابی 84 89 دانشگاه تهران- دانشکده مدیریت نمایش پیوند
3 مهندسی مکانیک 78 83 دانشگاه آزاد اسلامی - تهران جنوب نمایش پیوند

سوابق تدریس دوره های علمی

رج عنوان دوره تدریس شده از تاریخ تا تاریخ محل تدریس فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 مبانی توسعه کسب و کارهای خرد کوچک ومتوسط 90 تا کنون نمایش پیوند
2 تربیت عاملین توسعه خوشه های کسب و کار 92 تا کنون نمایش پیوند

زمینه های پژوهشی

رج عنوان تحقیق مورد علاقه زمان حداقل زمان حداکثر امکانات مورد نیاز تحقیق فایل طرح پژوهشی پیوند مرتبط
1 بازاریابی اجتماعی 84 تا کنون نمایش پیوند
2 توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط(sme) 88 تا کنون نمایش پیوند
3 خوشه های کسب و کار 88 تا کنون نمایش پیوند
4 برنامه ریزی استراتژیک 90 تا کنون نمایش پیوند

دوره های تخصصی

رج عنوان دوره تخصصی تاریخ شروع دوره تاریخ پایان دوره محل برگزاری دوره فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 آشنایی با سازمان جهانی تجارت 1392 سازمان ملل متحد نمایش پیوند
2 کارگاه آموزشی نرم‌افزار AMOS پژوهشکده آمار مرکز آمار ایران نمایش پیوند
3 نرم‌افزار LISREL مرکز آموزش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران نمایش پیوند
4 نرم‌افزار مدیریت مرجع‌نویسی ENDNOTE جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران نمایش پیوند
5 جستجوی منابع الکترونیکی و اطلاعاتی پایگاه‌های تخصصی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران نمایش پیوند
6 داوری مقالات علمی مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی نمایش پیوند

مقالات چاپ شده در نشریات

رج عنوان مقاله تاریخ تهیه تاریخ ارائه عنوان نشریه چاپ شده فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 طراحی مدل توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط کشور فصلنامه توسعه کارآفرینی-دانشگاه تهران  دریافت فایل Download نمایش پیوند
2 طراحی مدل توسعه صنایع کوچک و متوسط کشور- با رویکرد نظریه داده بنیاد فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه- سازمان مدیریت  دریافت فایل Download نمایش پیوند
3 نهادینه‌سازی مؤلفه‌های قدرت نرم ملی ایران مبتنی بر رهیافت بازاریابی اجتماعی دو فصلنامه قدرت نرم  دریافت فایل Download نمایش پیوند
4 بازاریابی اجتماعی، رهیافتی جهت تغییر نگرش ها نسبت به دوره نظام وظیفه عمومی فصلنامه راهبرد اجتماعی فرهنگی  دریافت فایل Download نمایش پیوند
5 تدوین مدل راهبردهای پیشگیری از رفتارهای وندالیستی مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی مطالعات جامعه شناختی شهری  دریافت فایل Download نمایش پیوند
6 تبیین راهبرد بازاریابی اجتماعی بر بسیج عمومی دوران دفاع مقدس- ارایه نظریه برخاسته از داده ها مطالعات انقلاب اسلامی  دریافت فایل Download نمایش پیوند
7 Using data envelopment analysis to investigate the performance of industrial clusters to utilise resources Int. J. Productivity and Quality Management, Vol. 16, No. 2, 2015  دریافت فایل Download نمایش پیوند
8 تبیین نقش رهیافتهای توزیع فضایی نیروهای وظیفه عمومی بر ارتقای انسجام ملی مبتنی بر رویکرد آمایش سرزمین مجله آمایش جغرافیایی فضا، فصلنامه علمی- پژوهشی دانشگاه گلستان  دریافت فایل Download نمایش پیوند
9 تبیین کارکردهای فردی-اجتماعی دوره نظام وظیفه و تأثیر آن بر ارتقای قدرت نرم ملی دوفصلنامه قدرت نرم  دریافت فایل Download نمایش پیوند
10 بررسی تأثیر بهبود عملکرد رابطه برند از طریق مشارکت مشتری و ایجاد ارزش در رسانههای اجتماعی 1399 مطالعات مدیریت راهبردی  دریافت فایل Download نمایش پیوند
11 مدل سیاستگذاری مهارت آموزی سربازان در دوره خدمت وظیفه عمومی: الزامات، راهبردها و روشها 1400 نشریه علمی آموزش در علوم انتظامی  دریافت فایل Download نمایش پیوند
12 مدیریت بهینه عرصه های خدمت وظیفه عمومی: ارائه مدل سیاستگذاری 1399 فصلنامه علمی مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی  دریافت فایل Download نمایش پیوند
13 تدوین الگوی توسعه شبکها ی بنگاهه ای کوچک و متوسط: ارائه نظریه داده بنیاد 1399 مدیریت بازرگانی  دریافت فایل Download نمایش پیوند
14 تدوین الگوی افزایش مصرف کالای داخلی بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی 1399 فصلنامه علمی اقتصاد اسلامی  دریافت فایل Download نمایش پیوند
15 ارایه الگوی اموزش پدافند غیر عامل در دوره خدمت وظیفه عمومی در راستای ارتقای پایدار امنیت ملی 1399 فصلنامه پدافند غیرعامل و امنیت  دریافت فایل Download نمایش پیوند

مقالات ارائه شده در کنگره و کنفرانس ها

رج عنوان مقاله تاریخ تهیه تاریخ ارائه عنوان همایش برگزار شده فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 ﺗﺤلیل چارچوب بخش بندی بازارهای بین المللی و اﺳﺘﺮاﺗژیهای ورود به بازارهای جهانی 97/06/23 سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا  دریافت فایل Download نمایش پیوند
2 بررسی تاثیرات متقابل برند مشارکتی و برندهای مادر: چارچوبی برای انتخاب استراتژیهای برند مشارکتی 96/11/05 کنفرانس ملی مدیریت، کارآفرینی و مهارت های ارتباطی  دریافت فایل Download نمایش پیوند
3 برند مشارکتی: استراتژی ورود به بازارهای جهانی 96/11/05 کنفرانس ملی مدیریت، کارآفرینی و مهارت های ارتباطی  دریافت فایل Download نمایش پیوند
4 کنسرسیوم‌های صادراتی و شرکت‏های مدیریت صادرات راهکار توسعه صادرات بنگاه‌های کوچک و متوسط 98/08/22 کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار  دریافت فایل Download نمایش پیوند
5 تحلیل نقش رویکرد توسعه خوشه‌ای در توسعه پایدار بنگاه‏های کوچک و متوسط 98/08/22 کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار  دریافت فایل Download نمایش پیوند

کتابهای چاپ شده

رج عنوان کتاب چاپ اول تیراژ انتشارات فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 مدیریت استراتژیک: نظریه‌ها و کاربردها 90 نگاه دانش نمایش پیوند
2 مدیریت تبلیغات 89 نگاه دانش نمایش پیوند
3 مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه 96 اکادمیک نمایش پیوند
4 رفتار مصرف کننده 96 اکادمیک نمایش پیوند
5 اصول مطالعه بازار و بازارشناسی 94 آیین محمود نمایش پیوند
6 مدل‌های توسعه صنایع کوچک،‌روشها و رویکردها 93 آیین محمود نمایش پیوند

دروس کارشناسی

رج عنوان درس کارشناسی از تاریخ تا تاریخ محل تدریس فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 رفتار سازمانی نمایش پیوند
2 روش تحقیق نمایش پیوند
3 اصول بازاریابی نمایش پیوند
4 بازاریابی بین المللی نمایش پیوند

دروس دوره تکمیلی

رج عنوان درس دوره تکمیلی از تاریخ تا تاریخ محل تدریس فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 مدیریت بازاریابی نمایش پیوند
2 تحقیقات بازاریابی نمایش پیوند
3 استراتژی بازاریابی نمایش پیوند
4 روش تحقیق نمایش پیوند
5 تئوری سازمان نمایش پیوند
6 رفتار سازمانی نمایش پیوند

پروژه های انجام شده

رج عنوان پروژه تاریخ شروع تاریخ پایان محل انجام پروژه فایل گزارش پروژه پیوند مرتبط
1 تدوین برنامه جامع راهبردی صنعت پوشاک کشور نمایش پیوند
2 تحلیل دلایل غیبت مشمولان وظیفه عمومی نمایش پیوند
3 ترسیم نقشه معماری سازمانی سازمان نظام وظیفه عمومی نمایش پیوند
4 استخراج سیاست‏های کلان خدمت وظیفه عمومی از اسناد بالادستی نمایش پیوند
5 امکانسنجی بکارگیری مشمولان خدمت وظیفه عمومی به جای پرسنل کادر ناجا نمایش پیوند
6 شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مشارکت سرمایه گذاران در برنامه های حمایتی شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین نمایش پیوند
7 ارائه مدلی برای بازاریابی فرهنگی هنری بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی نمایش پیوند
8 آینده نگاری راهبردی حوزه علمیه استان قزوین و تدوین برنامه عملیاتی با نظام پایش براساس کارت امتیازی متوازن نمایش پیوند
9 مطالعه و ارائه مدل به‌کارگیری نیروی انسانی برای واحد تولید سولفات پتاسیم، کلرید کلسیم و توسعه نمک شرکت املاح معدنی ایران نمایش پیوند
10 انجام فراترکیب مطالعات الگوی توسعه خوشه ای در کشور طبق شرح خدمات نمایش پیوند
11 مطالعه و بررسی آثار و دستاوردهای اقتصادی الگوی توسعه خوشه ای در کشور نمایش پیوند
12 تدوین الگوی پایدارسازی توسعه خوشه ­های خاتمه یافته کشور نمایش پیوند
13 مطالعه توسعه بازارهای خارجی مواد شوینده و آرایشی و بهداشتی در کشورهای عراق،روسیه و راهبری کنسرسیوم صادراتی نمایش پیوند
14 مطالعه توسعه بازارهای خارجی مواد شوینده و آرایشی و بهداشتی در کشورهای عراق،روسیه و راهبری کنسرسیوم صادراتی نمایش پیوند

راهنمایی پایان نامه

رج عنوان پایان نامه نام دانشگاه تاریخ دفاع نام دانشجو / مقطع فایل چکیده و فهرست پیوند مرتبط
1 تأثیر عناصر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر تعامل مصرف‌کننده با برند و دانش برند: (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی) سید محسن طاهری نمایش پیوند
2 استخراج تصویر آنلاین برند از ذهن مشتری با اعمال فرآیند پردازش زبان طبیعی و تحلیل احساسات بر روی نظرات مشتریان در وبسایت آمازون محمد رضا امانی نمایش پیوند
3 بررسی و شناسایی عوامل درونی و بیرونی تعیین کننده رفتار خرید مصرف کننده با استفاده از دستگاه ردیابی چشم متحرک ( موردمطالعه:مشتریان فروشگاه های زنجیره ای شهروند تهران) عرفان کریمه نمایش پیوند
4 بررسی اثر تجربه مشتری بر روی عملکرد مالی( مورد مطالعه بانک تجارت شهر تهران) گلناز یگانه شکری نمایش پیوند
5 بررسی نقش تعدیلگر پارانویا در رابطه بین اثر تبلیغات دهان به دهان و قصد خرید آنلاین با میانجیگری ریسک ادراک شده ( مورد مطالعه : معامله گران بازار بورس اوراق بهادار تهران ) منصور نصرتی نمایش پیوند
6 تاثیر رعایت اصول اخلاقی و ویژگی های بازاریابی اجتماعی شرکتی (CSM) بر تغییر رفتار داوطلبانه مصرف کننده با نقش میانجی متغیرهای رفتاری (مورد مطالعه : نمایندگی های بیمه شهر کرج) مریم بهداد نمایش پیوند
7 تدوین مدل پارادایمی ارتقا سرمایه ی اجتماعی مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی محمد آژنگ نمایش پیوند
8 بررسی تأثیر ویژگی های نیروی فروش بر روی عملکرد فروش با نقش مداخله گر عوامل سازمانی سعید شجاعی مهر نمایش پیوند
9 تدوین مدل برند منطقه ای رامسر(مورد مطالعه گردشگری) فرشاد یونسی نمایش پیوند

سوابق مدیریتی و اجرایی

رج عنوان سمت اجرایی از تاریخ تا تاریخ نام سازمان / مؤسسه فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 رییس گروه توسعه بازار 89 91 وزارت صنعت،‌معدن و تجارت- سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نمایش پیوند
2 مدیر توسعه بازار و امور بین الملل 91 93 وزارت صنعت،‌معدن و تجارت- سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نمایش پیوند
3 مدیر توسعه بنگاه ها وکار آفرینی 93 95 وزارت صنعت،‌معدن و تجارت- سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نمایش پیوند

راهنمایی و مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد

رج عنوان پایان نامه تاریخ دفاع نام دانشگاه نام دانشجو فایل مرتبط پیوند مرتبط
1 بررسی تاثیر تعهد به اخلاق کسب و کار شرکت بر ارزش ویژه برند از طریق نقش میانجی رضایت ذینفعان شرکت (مورد مطالعه: گروه مپنا) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
2 بررسی "رضایت از پشتیبانی سرویس" به عنوان عامل میانجی میان "رویکردهای پشتیبانی" و "وفاداری مشتریان"؛ (مورد مطالعه: شرکت‌ ارائه دهنده اینترنت ADSL آسیاتک) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
3 بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر روی وفاداری مشتریان به برند با توجه به نقش متغیرهای میانجی ( مورد مطالعه شرکت اسنپ تهران) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
4 ارزیابی تاثیر بررسی های آنلاین جعلی بر قصد خرید مشتریان ایرانی با نقش میانجی اعتمادپذیری (مورد مطالعه: مشتریان سایت دیجی کالا) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
5 انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب بر اساس ارزیابی منابع مزیت رقابتی سازمان با رویکرد الکتره(مورد مطالعه کارخانجات تولید روغن خوراکی استان مازندران) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
6 شناسایی و رتبه بندی عناصر آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات زعفران ارگانیک ایران مبتنی بر روش تحلیل سلسله مراتبی AHP بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
7 بررسی تاثیر تغییر محتوا بر رفتار کاربر در بازاریابی محتوایی به روش پیش‌آزمون-پس آزمون (مورد مطالعه بازی موبایلی سانجو) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
8 بررسی عوامل حیاتی موفقیت اجرای مدیریت زنجیره تامین در شرکت‌های کوچک و متوسط بر اساس BSC(مطالعه‌ی موردی:شرکت‌های کوچک و متوسط شهر تبریز) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
9 تدوین مدل برند منطقه ای رامسر(مورد مطالعه گردشگری) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
10 بررسی تأثیر ویژگی های نیروی فروش بر روی عملکرد فروش با نقش مداخله گر عوامل سازمانی (مورد مطالعه: شرکت پارس نیوشانیک بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
11 بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر روی وفاداری مشتریان به برند با توجه به نقش متغیرهای میانجی ( مورد مطالعه شرکت اسنپ تهران) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
12 تاثیر رعایت اصول اخلاقی و ویژگی های بازاریابی اجتماعی شرکتی (CSM) بر تغییر رفتار داوطلبانه مصرف کننده با نقش میانجی متغیرهای رفتاری (مورد مطالعه : نمایندگی های بیمه شهر کرج) بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
13 ارزیابی و تحلیل کیفیت خدمات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه بین المللی امام خمینی با دانشکده میریت دانشگاه تهران دانشگاه بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
14 بررسی عوامل موثر بر قصد خرید و جستجوی مشتریان در تجارت اجتماعی (مطالعه موردی: کاربران اینستاگرام) دانشگاه بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
15 بررسی تاثیر شرایط استراتژیک و اتحادهای استراتژیک بر عملکرد استارت آپ ها با توجه به نقش تعدیل گر مرحله چرخه عمر کسب و کار مورد مطالعه شرکتهای استارت آپ مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران دانشگاه بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
16 شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی ویروسی توسط روش ترکیبی تحلیل شبکه ای فازی و مدلسازی ساختاری تفسیری توسعه یافته (مطالعه موردی صنعت مواد غذایی ارگانیک) دانشگاه بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
17 بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد صادراتی با نقش میانجیگری استراتژی رقابتی، مزیت جایگاهی و نقش تعدیلگری نوآوری مورد مطالعه شرکتهای صادراتی استان تهران دانشگاه بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
18 تاثیر قابلیت های تحلیل کسب و کار بر عملکرد شرکت با تعدیل گری آشفتگی بازار و آشفتگی فناوری (مورد مطالعه شرکت های فعال در عرصع تجارت در بستر وب و اینترنت - دیجی کالا) دانشگاه بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
19 مدل عوامل تاثیرگذار در عدم موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت توریسم در ایران با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری دانشگاه بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
20 شناسایی و رتبه بندی موانع بکارگیری کلان داده در صنعت بیمه ایران (جامعه آماری: بیمه ایران استان قزوین) دانشگاه بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
21 بررسی تاثیر کیفیت ادراک شده و مکانیزم خدمات بر رضایت مشتریان ( مورد مطالعه امید سلامت کاسپین ) دانشگاه بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
22 بررسی تاثیر تجربه برند حسی بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک پارسیان) دانشگاه بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
23 تعیین روایی و پایایی مقیاس گرایش مصرف‌کنندگان قوم‌گرا در بین مصرف کنندگان سوری)مطالعه موردی:صنعت پوشاک( دانشگاه بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
24 بررسی تاثیر کیفیت خدمات ادارک شده بر نگرش به برند مرکز خرید با تاکید بر واسطه گری نشانه های برند( مورد مطالعه مجتمع تجاری کوروش ) دانشگاه بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
25 بررسی اثر تجربه مشتری بر روی عملکرد مالی( مورد مطالعه بانک تجارت شهر تهران) دانشگاه بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
26 بررسی نقش تعدیلگر پارانویا در رابطه بین اثر تبلیغات دهان به دهان و قصد خرید آنلاین با میانجیگری ریسک ادراک شده ( مورد مطالعه : معامله گران بازار بورس اوراق بهادار تهران ) دانشگاه بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
27 استخراج تصویر آنلاین برند از ذهن مشتری با اعمال فرآیند پردازش زبان طبیعی و تحلیل احساسات بر روی نظرات مشتریان در وبسایت آمازون دانشگاه بین المللی امام خمینی نمایش پیوند
28 بررسی و شناسایی عوامل درونی و بیرونی تعیین کننده رفتار خرید مصرف کننده با استفاده از دستگاه ردیابی چشم متحرک ( موردمطالعه:مشتریان فروشگاه های زنجیره ای شهروند تهران) دانشگاه بین المللی امام خمینی نمایش پیوند