رج |
عنوان مقاله |
تاریخ تهیه |
تاریخ ارائه |
عنوان نشریه چاپ شده |
فایل مرتبط |
پیوند مرتبط |
1 |
طراحی مدل توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط کشور |
|
|
فصلنامه توسعه کارآفرینی-دانشگاه تهران |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
2 |
طراحی مدل توسعه صنایع کوچک و متوسط کشور- با رویکرد نظریه داده بنیاد |
|
|
فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه- سازمان مدیریت |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
3 |
نهادینهسازی مؤلفههای قدرت نرم ملی ایران مبتنی بر رهیافت بازاریابی اجتماعی |
|
|
دو فصلنامه قدرت نرم |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
4 |
بازاریابی اجتماعی، رهیافتی جهت تغییر نگرش ها نسبت به دوره نظام وظیفه عمومی |
|
|
فصلنامه راهبرد اجتماعی فرهنگی |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
5 |
تدوین مدل راهبردهای پیشگیری از رفتارهای وندالیستی مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی |
|
|
مطالعات جامعه شناختی شهری |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
6 |
تبیین راهبرد بازاریابی اجتماعی بر بسیج عمومی دوران دفاع مقدس- ارایه نظریه برخاسته از داده ها |
|
|
مطالعات انقلاب اسلامی |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
7 |
Using data envelopment analysis to investigate the performance of industrial clusters to utilise resources |
|
|
Int. J. Productivity and Quality Management, Vol. 16, No. 2, 2015 |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
8 |
تبیین نقش رهیافتهای توزیع فضایی نیروهای وظیفه عمومی بر ارتقای انسجام ملی مبتنی بر رویکرد آمایش سرزمین |
|
|
مجله آمایش جغرافیایی فضا، فصلنامه علمی- پژوهشی دانشگاه گلستان |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
9 |
تبیین کارکردهای فردی-اجتماعی دوره نظام وظیفه و تأثیر آن بر ارتقای قدرت نرم ملی |
|
|
دوفصلنامه قدرت نرم |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
10 |
بررسی تأثیر بهبود عملکرد رابطه برند از طریق مشارکت مشتری و ایجاد ارزش در رسانههای اجتماعی |
|
1399 |
مطالعات مدیریت راهبردی |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
11 |
مدل سیاستگذاری مهارت آموزی سربازان در دوره خدمت وظیفه عمومی: الزامات، راهبردها و روشها |
|
1400 |
نشریه علمی آموزش در علوم انتظامی |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
12 |
مدیریت بهینه عرصه های خدمت وظیفه عمومی: ارائه مدل سیاستگذاری |
|
1399 |
فصلنامه علمی مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
13 |
تدوین الگوی توسعه شبکها ی بنگاهه ای کوچک و متوسط: ارائه نظریه داده بنیاد |
|
1399 |
مدیریت بازرگانی |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
14 |
تدوین الگوی افزایش مصرف کالای داخلی بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی |
|
1399 |
فصلنامه علمی اقتصاد اسلامی |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
15 |
ارایه الگوی اموزش پدافند غیر عامل در دوره خدمت وظیفه عمومی در راستای ارتقای پایدار امنیت ملی |
|
1399 |
فصلنامه پدافند غیرعامل و امنیت |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
رج |
عنوان مقاله |
تاریخ تهیه |
تاریخ ارائه |
عنوان همایش برگزار شده |
فایل مرتبط |
پیوند مرتبط |
1 |
ﺗﺤلیل چارچوب بخش بندی بازارهای بین المللی و اﺳﺘﺮاﺗژیهای ورود به بازارهای جهانی |
|
97/06/23 |
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
2 |
بررسی تاثیرات متقابل برند مشارکتی و برندهای مادر: چارچوبی برای انتخاب استراتژیهای برند مشارکتی |
|
96/11/05 |
کنفرانس ملی مدیریت، کارآفرینی و مهارت های ارتباطی |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
3 |
برند مشارکتی: استراتژی ورود به بازارهای جهانی |
|
96/11/05 |
کنفرانس ملی مدیریت، کارآفرینی و مهارت های ارتباطی |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
4 |
کنسرسیومهای صادراتی و شرکتهای مدیریت صادرات راهکار توسعه صادرات بنگاههای کوچک و متوسط |
|
98/08/22 |
کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
5 |
تحلیل نقش رویکرد توسعه خوشهای در توسعه پایدار بنگاههای کوچک و متوسط |
|
98/08/22 |
کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
رج |
عنوان پروژه |
تاریخ شروع |
تاریخ پایان |
محل انجام پروژه |
فایل گزارش پروژه |
پیوند مرتبط |
1 |
تدوین برنامه جامع راهبردی صنعت پوشاک کشور |
|
|
|
|
نمایش پیوند |
2 |
تحلیل دلایل غیبت مشمولان وظیفه عمومی |
|
|
|
|
نمایش پیوند |
3 |
ترسیم نقشه معماری سازمانی سازمان نظام وظیفه عمومی |
|
|
|
|
نمایش پیوند |
4 |
استخراج سیاستهای کلان خدمت وظیفه عمومی از اسناد بالادستی |
|
|
|
|
نمایش پیوند |
5 |
امکانسنجی بکارگیری مشمولان خدمت وظیفه عمومی به جای پرسنل کادر ناجا |
|
|
|
|
نمایش پیوند |
6 |
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مشارکت سرمایه گذاران در برنامه های حمایتی شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین |
|
|
|
|
نمایش پیوند |
7 |
ارائه مدلی برای بازاریابی فرهنگی هنری بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی |
|
|
|
|
نمایش پیوند |
8 |
آینده نگاری راهبردی حوزه علمیه استان قزوین و تدوین برنامه عملیاتی با نظام پایش براساس کارت امتیازی متوازن |
|
|
|
|
نمایش پیوند |
9 |
مطالعه و ارائه مدل بهکارگیری نیروی انسانی برای واحد تولید سولفات پتاسیم، کلرید کلسیم و توسعه نمک شرکت املاح معدنی ایران |
|
|
|
|
نمایش پیوند |
10 |
انجام فراترکیب مطالعات الگوی توسعه خوشه ای در کشور طبق شرح خدمات |
|
|
|
|
نمایش پیوند |
11 |
مطالعه و بررسی آثار و دستاوردهای اقتصادی الگوی توسعه خوشه ای در کشور |
|
|
|
|
نمایش پیوند |
12 |
تدوین الگوی پایدارسازی توسعه خوشه های خاتمه یافته کشور |
|
|
|
|
نمایش پیوند |
13 |
مطالعه توسعه بازارهای خارجی مواد شوینده و آرایشی و بهداشتی در کشورهای عراق،روسیه و راهبری کنسرسیوم صادراتی |
|
|
|
|
نمایش پیوند |
14 |
مطالعه توسعه بازارهای خارجی مواد شوینده و آرایشی و بهداشتی در کشورهای عراق،روسیه و راهبری کنسرسیوم صادراتی |
|
|
|
|
نمایش پیوند |
رج |
عنوان پایان نامه |
نام دانشگاه |
تاریخ دفاع |
نام دانشجو / مقطع |
فایل چکیده و فهرست |
پیوند مرتبط |
1 |
تأثیر عناصر بازاریابی شبکههای اجتماعی بر تعامل مصرفکننده با برند و دانش برند: (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی) |
|
|
سید محسن طاهری |
|
نمایش پیوند |
2 |
استخراج تصویر آنلاین برند از ذهن مشتری با اعمال فرآیند پردازش زبان طبیعی و تحلیل احساسات بر روی نظرات مشتریان در وبسایت آمازون |
|
|
محمد رضا امانی |
|
نمایش پیوند |
3 |
بررسی و شناسایی عوامل درونی و بیرونی تعیین کننده رفتار خرید مصرف کننده با استفاده از دستگاه ردیابی چشم متحرک ( موردمطالعه:مشتریان فروشگاه های زنجیره ای شهروند تهران) |
|
|
عرفان کریمه |
|
نمایش پیوند |
4 |
بررسی اثر تجربه مشتری بر روی عملکرد مالی( مورد مطالعه بانک تجارت شهر تهران) |
|
|
گلناز یگانه شکری |
|
نمایش پیوند |
5 |
بررسی نقش تعدیلگر پارانویا در رابطه بین اثر تبلیغات دهان به دهان و قصد خرید آنلاین با میانجیگری ریسک ادراک شده ( مورد مطالعه : معامله گران بازار بورس اوراق بهادار تهران ) |
|
|
منصور نصرتی |
|
نمایش پیوند |
6 |
تاثیر رعایت اصول اخلاقی و ویژگی های بازاریابی اجتماعی شرکتی (CSM) بر تغییر رفتار داوطلبانه مصرف کننده با نقش میانجی متغیرهای رفتاری (مورد مطالعه : نمایندگی های بیمه شهر کرج) |
|
|
مریم بهداد |
|
نمایش پیوند |
7 |
تدوین مدل پارادایمی ارتقا سرمایه ی اجتماعی مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی |
|
|
محمد آژنگ |
|
نمایش پیوند |
8 |
بررسی تأثیر ویژگی های نیروی فروش بر روی عملکرد فروش با نقش مداخله گر عوامل سازمانی |
|
|
سعید شجاعی مهر |
|
نمایش پیوند |
9 |
تدوین مدل برند منطقه ای رامسر(مورد مطالعه گردشگری) |
|
|
فرشاد یونسی |
|
نمایش پیوند |
رج |
عنوان پایان نامه |
تاریخ دفاع |
نام دانشگاه |
نام دانشجو |
فایل مرتبط |
پیوند مرتبط |
1 |
بررسی تاثیر تعهد به اخلاق کسب و کار شرکت بر ارزش ویژه برند از طریق نقش میانجی رضایت ذینفعان شرکت (مورد مطالعه: گروه مپنا) |
|
بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
2 |
بررسی "رضایت از پشتیبانی سرویس" به عنوان عامل میانجی میان "رویکردهای پشتیبانی" و "وفاداری مشتریان"؛ (مورد مطالعه: شرکت ارائه دهنده اینترنت ADSL آسیاتک) |
|
بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
3 |
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر روی وفاداری مشتریان به برند با توجه به نقش متغیرهای میانجی ( مورد مطالعه شرکت اسنپ تهران) |
|
بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
4 |
ارزیابی تاثیر بررسی های آنلاین جعلی بر قصد خرید مشتریان ایرانی با نقش میانجی اعتمادپذیری (مورد مطالعه: مشتریان سایت دیجی کالا) |
|
بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
5 |
انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب بر اساس ارزیابی منابع مزیت رقابتی سازمان با رویکرد الکتره(مورد مطالعه کارخانجات تولید روغن خوراکی استان مازندران) |
|
بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
6 |
شناسایی و رتبه بندی عناصر آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات زعفران ارگانیک ایران مبتنی بر روش تحلیل سلسله مراتبی AHP |
|
بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
7 |
بررسی تاثیر تغییر محتوا بر رفتار کاربر در بازاریابی محتوایی به روش پیشآزمون-پس آزمون (مورد مطالعه بازی موبایلی سانجو) |
|
بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
8 |
بررسی عوامل حیاتی موفقیت اجرای مدیریت زنجیره تامین در شرکتهای کوچک و متوسط بر اساس BSC(مطالعهی موردی:شرکتهای کوچک و متوسط شهر تبریز) |
|
بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
9 |
تدوین مدل برند منطقه ای رامسر(مورد مطالعه گردشگری) |
|
بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
10 |
بررسی تأثیر ویژگی های نیروی فروش بر روی عملکرد فروش با نقش مداخله گر عوامل سازمانی (مورد مطالعه: شرکت پارس نیوشانیک |
|
بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
11 |
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر روی وفاداری مشتریان به برند با توجه به نقش متغیرهای میانجی ( مورد مطالعه شرکت اسنپ تهران) |
|
بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
12 |
تاثیر رعایت اصول اخلاقی و ویژگی های بازاریابی اجتماعی شرکتی (CSM) بر تغییر رفتار داوطلبانه مصرف کننده با نقش میانجی متغیرهای رفتاری (مورد مطالعه : نمایندگی های بیمه شهر کرج) |
|
بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
13 |
ارزیابی و تحلیل کیفیت خدمات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه بین المللی امام خمینی با دانشکده میریت دانشگاه تهران |
|
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
14 |
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید و جستجوی مشتریان در تجارت اجتماعی (مطالعه موردی: کاربران اینستاگرام) |
|
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
15 |
بررسی تاثیر شرایط استراتژیک و اتحادهای استراتژیک بر عملکرد استارت آپ ها با توجه به نقش تعدیل گر مرحله چرخه عمر کسب و کار مورد مطالعه شرکتهای استارت آپ مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران |
|
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
16 |
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی ویروسی توسط روش ترکیبی تحلیل شبکه ای فازی و مدلسازی ساختاری تفسیری توسعه یافته (مطالعه موردی صنعت مواد غذایی ارگانیک) |
|
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
17 |
بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد صادراتی با نقش میانجیگری استراتژی رقابتی، مزیت جایگاهی و نقش تعدیلگری نوآوری مورد مطالعه شرکتهای صادراتی استان تهران |
|
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
18 |
تاثیر قابلیت های تحلیل کسب و کار بر عملکرد شرکت با تعدیل گری آشفتگی بازار و آشفتگی فناوری (مورد مطالعه شرکت های فعال در عرصع تجارت در بستر وب و اینترنت - دیجی کالا) |
|
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
19 |
مدل عوامل تاثیرگذار در عدم موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت توریسم در ایران با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری |
|
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
20 |
شناسایی و رتبه بندی موانع بکارگیری کلان داده در صنعت بیمه ایران (جامعه آماری: بیمه ایران استان قزوین) |
|
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
21 |
بررسی تاثیر کیفیت ادراک شده و مکانیزم خدمات بر رضایت مشتریان ( مورد مطالعه امید سلامت کاسپین ) |
|
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
22 |
بررسی تاثیر تجربه برند حسی بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک پارسیان) |
|
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
23 |
تعیین روایی و پایایی مقیاس گرایش مصرفکنندگان قومگرا در بین مصرف کنندگان سوری)مطالعه موردی:صنعت پوشاک( |
|
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
24 |
بررسی تاثیر کیفیت خدمات ادارک شده بر نگرش به برند مرکز خرید با تاکید بر واسطه گری نشانه های برند( مورد مطالعه مجتمع تجاری کوروش ) |
|
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
25 |
بررسی اثر تجربه مشتری بر روی عملکرد مالی( مورد مطالعه بانک تجارت شهر تهران) |
|
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
26 |
بررسی نقش تعدیلگر پارانویا در رابطه بین اثر تبلیغات دهان به دهان و قصد خرید آنلاین با میانجیگری ریسک ادراک شده ( مورد مطالعه : معامله گران بازار بورس اوراق بهادار تهران ) |
|
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
27 |
استخراج تصویر آنلاین برند از ذهن مشتری با اعمال فرآیند پردازش زبان طبیعی و تحلیل احساسات بر روی نظرات مشتریان در وبسایت آمازون |
|
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |
28 |
بررسی و شناسایی عوامل درونی و بیرونی تعیین کننده رفتار خرید مصرف کننده با استفاده از دستگاه ردیابی چشم متحرک ( موردمطالعه:مشتریان فروشگاه های زنجیره ای شهروند تهران) |
|
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
|
|
نمایش پیوند |