رج |
عنوان مقاله |
تاریخ تهیه |
تاریخ ارائه |
عنوان نشریه چاپ شده |
فایل مرتبط |
پیوند مرتبط |
1 |
تاثیر به کارگیری نرم افزار Moodle در یادگیری و به خاطر سپاری لغات در میان زبان آموزان برون گرا و درون گرای ایرانی در زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه |
1396 |
1397 |
آموزش زبان انگلیسی (TEL) |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
2 |
تا ثیر رویکرد فعا لیت- محور بر مهارت نوشتار روایی ر توضیحی زبان آموزان ایرانی سطح پیشرفته زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی |
1388 |
1389 |
The Iranian Journal of Applied Language Studies (IJALS) |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
3 |
تاثیر جنسیت و تجربه ی یادگیری زبان دوم بر عملکرد منظورشناختی زبان آموزان ایرانی در زمینه ی کنش های کلامی پربسامد زبان انگلیسی |
1393 |
1393 |
Journal of Modern Research in English Language Studies |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
4 |
ساختار راهبردهای یادگیری توانش منظورشناختی: بررسی راهبردهای ترجیحی زبان آموزان دارای توانایی منظورشناختی کم |
1393 |
1393 |
The Journal of Teaching Language Skills (JTLS) |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
5 |
تدریس متفکرانه و خودکارآمدی معلمان ایرانی به عنوان عوامل پیش بینی کننده میزان موفقیت حرفه ای آنان در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه |
1395-2017 |
1396-2018 |
Research in English Language Pedagogy (RELP) |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
6 |
استفاده از نقشههای استدلالی برای بهبود مهارت نوشتار در زبان دوم: تاثیر این نمودارها بر انواع نوشتار و اجزای نوشتار |
1396 |
1397 زمستان |
پژوهش کاربردی در زبان انگلیسی |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
7 |
نیازها و اهداف آموزشی درس زبان تخصصی رشته مهندسی مکانیک از منظر اساتید زبان انگلیسی و دانشجویان این رشته |
1396 |
زمستان 1397 |
Iranian Journal of English for Academic Purposes (IJEAP |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
8 |
تاثیر آماده سازی واژگان، آموزش دستور زبان و فعال سازی دانش پیش زمینه بر روی فراگیری مهارت شنوایی انگلیسی در میان فراگیران ایرانی |
1396 |
1397 پاییز |
The Iranian Journal of Applied Language Studies (IJALS) |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
9 |
سهم واژگان پربسامد عمومی، واژه های اصلی علمی و واژه های علمی فنی در درک مطلب متون انگلیسی برای اهداف ویژه |
1396 |
1396 پاییز |
نشریه مسائل آموزش زبان Issues in Language Teaching |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
10 |
مقایسه تاثیر توالی زمانی ترکیب آموزش صریح و تجربه معنا-محور غیر صریح بر توسعه واژگانی زبان دوم |
1397 |
پائیز 1398 |
مجله آموزش مهارت های زبان |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
11 |
تأثیر آموزش زبان Dogme (Dogme ELT) بر صحبت در L2 و تمایل به برقراری ارتباط (WTC) |
1397 |
تابستان 1398 |
دو فصلنامۀ مطالعات آموزش و فراگیری زبان انگلیسی |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
12 |
راهکارهای اجتماعی منظورشناختی، واژگانی دستوری، و شناختی در فهم منظورشناختی زبان - - انگلیسی: راهکارهای مورد استفاده ی زبان آموزان ایرانی پسر و دختر |
1396 |
زمستان 1398 |
Iranian Journal of Language Teaching Research (IjLTR) |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
13 |
حرفه گرایی: ادراک معلمان زبان انگلیسی در ایران ازتوانش و کنش در آموزش زبان انگلیسی |
1397 |
زمستان 1398 |
Iranian Journal of English for Academic Purposes (IJEAP) |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
14 |
بررسی مقابله ای الگوهای تعارف (تعریف و تمجید)، تقاضا، و دعوت بین زبان انگلیسی و فارسی براساس چارچوب معناشناختی فرا زبانی طبیعی |
1396 |
زمستان 1398 |
The Journal of Language and Translation (JLT) |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
15 |
هوش چندگانه به عنوان نشان دهنده دانش منظور شناختی زبان دوم در زمینه کنش های کلامی رایج زبان انگلیسی |
1398 |
بهار 1399 |
آموزش زبان انگلیسی (TEL) |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
16 |
تاثیر ارزشیابی پویایی تعاملی و آموزشی بر سرعت و دقت توانش منظور شناختی زبان آموزان زبان خارجه |
1398 |
پاییز 1399 |
مسائل آموزش زبان |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
17 |
نقدی بر کتاب Handbook of Technology and Second Language Teaching and Learning (فناوری در آموزش ویادگیری زبان دوم) |
1398 |
پاییز 1399 |
پژوهشنامه انتقادی متون و برنامههای علوم انسانی |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
18 |
راهکارهای یادگیری توانش منظور شناختی به عنوان عوامل پیش بینی کننده هویت اجتماعی در زبان دوم: مطالعه موردی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی |
1397 |
بهار 1399 |
The Iranian Journal of Applied Language Studies (IJALS) |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
19 |
سبکهای پردازش هویت بهعنوان پیشبینیکنندۀ دانش و عملکرد منظورشناختی: مطالعه موردی کنشهای کلامی متداول در زبان انگلیسی |
1398 |
زمستان 1399 |
افق های زبان |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
20 |
ارتباط بین فعالیت، بافت، و صورت های زبانی و غیرزبانی در عملکرد منظورشناختی زبان آموزان زبان خارجه: مطالعه موردی کنش های کلامی تقاضا و ردتقاضا |
1398 |
بهار 1400 |
جستارهای زبانی (دانشگاه تربیت مدرس) |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
21 |
رابطۀ بین توانش تعامل بینافرهنگی معلمان زبان خارجه و دانش منظورشناختی زبان آموزان در زمینۀ کنش های کلامی پربسامد انگلیسی |
1398 |
تابستان 1400 |
مطالعات زبان و ترجمه (دانشگاه فردوسی مشهد) |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
22 |
تاثیر تمرینات تعریف کلمه، جای خالی و جمله سازی بر یادگیری، به خاطرسپاری و تولید کلمات هم نشین دستوری و لغوی |
1398 |
زمستان 1399 |
آموزش مهارت های زبان (دانشگاه شیراز) |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
23 |
Interlanguage Pragmatic Learning Strategies (IPLS) as Predictors of L2 Speech Act Knowledge: A Case of Iranian EFL Learners |
1399 |
بهار 1400 |
The Journal of AsiaTEFL |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
24 |
The Role of Language Aptitude in the Development of L2 Pragmatic Competence |
1399 |
بهار 1400 |
The Electronic Journal for English as a Second Language (TESL-EJ) |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
25 |
تاثیر ارزیابی پویای گروهی و رایانه-محور بر دقت و سرعت درک منطورشناختی انگلیسی زبان آموزان ایرانی |
1398 |
بهار 1400 |
زبان شناسی کاربردی و ادبیات کاربردی: پویش ها و پیشرفت ها |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
26 |
رابطه ابعاد مختلف هویت زبان دوم با هویت ملی زبان اول: مطالعه موردی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران |
1399 |
1401 بهار (اردیبهشت) |
Two Quarterly Journal of English Language Teaching and Learning University of Tabriz |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
27 |
The effect of lexical tools and applications on L2 vocabulary learning: a case of English academic core words |
2019 |
August 2022 |
Innovation in Language Learning and Teaching |
|
نمایش پیوند |
28 |
Identity Processing Styles as Predictors of L2 Identity Dimensions: The Interplay of Sociocognitive and Sociolinguistic Inclinations |
2021 |
Winter & Spring 2023 |
Journal of Teaching English Language (TEL) |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
29 |
Investigating the EFL and ESP Students and Teachers’ Perception to the English Curriculum at Afghanistan Universities |
2022 |
2023 |
British Journal of Teacher Education and Pedagogy |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
رج |
عنوان مقاله |
تاریخ تهیه |
تاریخ ارائه |
عنوان همایش برگزار شده |
فایل مرتبط |
پیوند مرتبط |
1 |
رابطه بین خودکارآمدی و تفکر انتقادی و موفقیت حرفه ای در بین مدرسین زبان انگلیسی خانم در جامعه ایرانی |
1394 |
1395/1/1 |
کنفرانس بین المللی مهندسی و علوم کاربردی، دبی، امارات متحده عربی |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
2 |
تاثیر استفاده از لهجه های محلی بر کیفیت دوبله فیلم انمیشنی لورکس از زبان انگلیسی |
1395 |
1395/8/20 |
کنفرانس ملی زبان و مطالعات آموزشی، دانشگاه آزاد اسلامی، علی آباد کتول، ایران |
|
نمایش پیوند |
3 |
تاثیر آموزش نشانگرهای فرا کلامی بر نگارش توضیحی زبان آموزان زبان خارجی برای اهداف خاص |
1395 |
1395/9/5 |
چهارمین کنفرانس پژوهش های کاربردی در مطالعات زبان، تهران |
|
نمایش پیوند |
4 |
The Effect of Argument Mapping on Iranian EFL Intermediate Learners Writing Achievement |
1394-2016 |
1395-2017 |
Annual Conference on Recent Research in English Language Teaching |
|
نمایش پیوند |
5 |
The Relationship among Iranian EFL Teachers Reflective Teaching Self-Efficacy and Their Success Based on Learners Attitudes |
1395-2016 |
1396-2017 |
2nd National Conference on Challenges in Foreign Language Teaching in Iran |
|
نمایش پیوند |
6 |
An Investigation on the Quality of Google Translate and ACE Translator in Translating English Web Pages into Persian |
1395-2016 |
1396-2017 |
2nd National Conference on Challenges in Foreign Language Teaching in Iran |
|
نمایش پیوند |
7 |
The Relationship among Iranian EFL Learners Resilience Reflectivity and their L2 Reading Comprehension Performance |
1395-2016 |
1396-2017 |
4th ATU ELT Conference- Advanced in ELT and Applied Linguistics |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
8 |
Identity Processing Styles as Predictors of L2 Pragmatic Production and Comprehension: A Case Iranian Advanced EFL Learners |
1394-2016 |
1396-2018 |
The First National Conference on New Trends in English Language Teaching and Applied Linguistics, Golestan University, Gorgan, Iran, |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
9 |
Corpus-Aided Language Learning in L2 Classroom: The Effects on Vocabulary Development and Retention among Iranian Advanced EFL Learners |
1394-2016 |
1396-2018 |
The First National Conference on New Trends in English Language Teaching and Applied Linguistics, Golestan University, Gorgan, Iran, |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
10 |
The Effectiveness of Dogme Language Teaching (Dogme ELT) for L2 Speaking Improvement: The Effects across Different Proficiency Levels and Gender |
1395-2016 |
1396-2018 |
The First National Conference on New Trends in English Language Teaching and Applied Linguistics, Golestan University, Gorgan, Iran |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
11 |
Applying Positive Education Program in L2 Reading Classroom: The Effects on Reading Comprehension, Motivation, and Self-Efficacy |
1395-2016 |
1396-2018 |
The First National Conference on New Trends in English Language Teaching and Applied Linguistics, Golestan University, Gorgan, Iran |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
12 |
Language Learning Styles as Predictors of L2 Learners’ Perceptive vs. Productive Vocabulary Knowledge |
1396-2017 |
1397-2018 |
Second National Conference on English Language Studies: Applied Linguistics Perspectives on EFL, Azarbaijan Shahid Madani University, Tabriz, Iran |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
13 |
Multiple-choice, Cloze, and Integrative Production-based Tests as Predictors of L2 Vocabulary Use: A Case of Iranian Advanced EFL Learners |
1396-2017 |
1397-2018 |
Second National Conference on English Language Studies: Applied Linguistics Perspectives on EFL, Azarbaijan Shahid Madani University, Tabriz, Iran |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
14 |
تاثیر جنسیت و میزان تجربه زبان آموزی بر مهارت منظورشناختی فراگیران ایرانی در زمینه کنش های کلامی انگلیسی به عنوان زبان خارجه |
1396 |
بهمن 1397 |
پنجمین همایش بین المللی زبان، گفتمان، و منظورشناسی |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
15 |
کیفیت فرهنگ های دوزبانه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی از دیدگاه مترجمان، مدرسان و زبان آموزان ایرانی |
1397 |
1398 اردیبهشت |
همایش ملی فرهنگ نگاری دوزبانه |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
16 |
کارگاه فن ترجمه واژگانی |
1397 |
1397 |
کارگاه آموزشی فن ترجمه |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
17 |
Unearthing Hidden Groups of EFL Learners in Instructed L2 Vocabulary-learning Using Moodle: The Application of Data-mining Techniques for Person-Centered Analysis |
1397 |
آبان 1398 |
کنفرانس بین المللی افق های نو در مطالعات زبانی |
|
نمایش پیوند |
18 |
The Effect of Self-explanation, Instructor-scripted, Peer-, and Computer-Generated Prompts on L2 Reading Comprehensions and Vocabulary Development |
1397 |
آبان 1398 |
کنفرانس بین المللی افق های نو در مطالعات زبانی |
|
نمایش پیوند |
19 |
Cultivating L2 Speaking, Willingness to Communicate, and Critical Thinking through Technology-Enriched Problem-Based Learning (PBL) |
1399 |
1400 آبان |
1st National Conference on Modern Technology & English Language Teaching, Tabaran Institute of Higher Education, Mashhad, Iran |
|
نمایش پیوند |
رج |
عنوان درس کارشناسی |
از تاریخ |
تا تاریخ |
محل تدریس |
فایل مرتبط |
پیوند مرتبط |
1 |
مهارت خواندن و درک مطلب (1) |
2010 |
2017 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین |
|
--- |
2 |
مهارت خواندن و درک مطلب (2) |
2010 |
2017 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین |
|
--- |
3 |
مهارت خواندن و درک مطلب (3) |
2010 |
2017 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین |
|
--- |
4 |
مهارت خواندن و درک مطلب (4) |
2010 |
2017 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین |
|
--- |
5 |
فنون یادگیری زبان |
2010 |
2017 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین |
|
--- |
6 |
دستور و نگارش (1) |
2010 |
2017 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین |
|
--- |
7 |
دستور و نگارش (2) |
2010 |
2017 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین |
|
--- |
8 |
دستور و نگارش پیشرفته |
2010 |
2017 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین |
|
--- |
9 |
اصول و روش تحقیق (1) |
2013 |
2017 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین |
|
--- |
10 |
اصول و روش تحقیق (2) |
2015 |
2017 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین |
|
--- |
رج |
عنوان درس دوره تکمیلی |
از تاریخ |
تا تاریخ |
محل تدریس |
فایل مرتبط |
پیوند مرتبط |
1 |
تجزیه و تحلیل کلام (کارشناسی ارشد) |
1396 |
|
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) |
|
نمایش پیوند |
2 |
زبانشناسی کاربردی (کارشناسی ارشد) |
1395 |
1397 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) |
|
نمایش پیوند |
3 |
سمینار مسائل آموزش زبان انگلیسی (کارشناسی ارشد) |
1396 |
|
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) |
|
نمایش پیوند |
4 |
فناوری در آموزش زبان خارجه (کارشناسی ارشد) |
1397 |
|
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) |
|
نمایش پیوند |
5 |
بررسی آموزش زبان در ایران (کارشناسی ارشد) |
1398 |
|
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) |
|
نمایش پیوند |
6 |
منظور شناسی زبان دوم (دکتری) |
1398 |
|
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) |
|
نمایش پیوند |
7 |
روش های تحقیق کیفی و مختلط |
1398 |
|
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) |
|
نمایش پیوند |
رج |
عنوان پایان نامه |
نام دانشگاه |
تاریخ دفاع |
نام دانشجو / مقطع |
فایل چکیده و فهرست |
پیوند مرتبط |
1 |
دیدگاه و برداشت اساتید و دانشجویان دورهی کارشناسی مهندسی مکانیک نسبت به نیازها و اهداف آموزشی در درس زبان تخصصی |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) |
1396 بهمن |
مهسا باقری- کارشناسی ارشد |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
2 |
تاثیر آموزش راهکارهای تمرکز، بازیابی، و تولیدی بر یادگیری و به خاطر سپاری واژگان زبان انگلیسی |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) |
بهمن 1397 |
سمیه رحمنی-کارشناسی ارشد |
|
نمایش پیوند |
3 |
تاثیر ارزیابی پویا بر دقت و سرعت درک منطورشناختی انگلیسی زبان آموزان ایرانی |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) |
بهار 1398 |
پریسا مظلوم-کارشناسی ارشد |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
4 |
تاثیر خواندن متن، خواندن متن به همراه شنیدن، شنیدن متن، و تماشای فیلم بر یادگیری، به خاطرسپاری، و استفاده واژگان تک کلمه ای و اصطلاحات چندکلمه ای زبان انگلیسی در بین زبان آموزان ایرانی |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) |
تابستان 1398 |
پروانه عیوضی |
|
نمایش پیوند |
5 |
زمان مطلوب برای آموزش مستقیم واژگان زبان خارجه: قبل، بعد، و یا در حین تجربه معنا-محور؟ |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) |
تابستان 1398 |
قطیبه م. یوسف |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
6 |
مقایسه تاثیر استفاده و کنترل نرم افزار چندرسانه ای توسط معلم و زبان آموز بر دانش ادراکی و تولیدی افعال تک کلمه ای و چندکلمه ای زبان انگلیسی در بین زبان آموزان ایرانی |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) |
خرداد 1399 |
سید امیرحسین زرآبادی (کارشناسی ارشد) |
|
نمایش پیوند |
7 |
تاثیر تمرینات تعریف کلمه، جای خالی و جمله سازی بر یادگیری، به خاطرسپاری و تولید کلمات هم نشین دستوری و لغوی |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) |
تیرماه 1399 |
نسترن پرهیزگاری- کارشناسی ارشد |
|
نمایش پیوند |
8 |
تاثیر بسامد کلمه اصلی،کلمات همنشین، و تناسب معنایی کلمات با ترجمه زبان اول بر تولید همایندهای فعل-پایه زبان انگلیسی در بین زبان آموزان ایرانی |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) |
مرداد 1399 |
شیوا رضایی (کارشناسی ارشد) |
|
نمایش پیوند |
9 |
عوامل موثر، موانع و مزایای استفاده از ترجمه به زبان اول در توسعه واژگان زبان دوم |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) |
دی ماه 1399 |
ساحره اصلانی خواجه غیاثی |
|
نمایش پیوند |
10 |
نحوه تعامل بین واکنش بافت تولید کلام و منابع زبانشناسی موجود و تاثیرات آنها بر تولید تقاضا و نپذیرفتن تقاضا |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) |
دی ماه 1399 |
نیلوفر تاجی (کارشناسی ارشد) |
دریافت فایل  |
نمایش پیوند |
11 |
تاثیر ابزارها و نرم افزارهای واژگانی بر توسعه دانش واژگانی اصلی آکادمیک در زبان انگلیسی |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) |
خرداد 1400 |
یاسمن ایروی (کارشناسی ارشد) |
|
نمایش پیوند |
12 |
نگرش ها نسبت به تعامل و انواع فعالیت های تعاملی به عنوان عامل پیش بینی کننده مهارت صحبت کردن و تمایل به برقراری ارتباط: بررسی در کلاس های انگلیسی به عنوان زبان خارجی زبان آموزان ایرانی |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) |
دی ماه 1399 |
حسین غلامی (کارشناسی ارشد) |
|
نمایش پیوند |
13 |
تاثیر آموزش فشرده یا با فاصله به کمک مهارت خواندن و جملات نمونه بر یادگیری و به خاطر سپاری واژگان زبان خارجه |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) |
بهمن 1400 |
علی صفری (کارشناسی ارشد) |
|
نمایش پیوند |