رج |
عنوان مقاله |
تاریخ تهیه |
تاریخ ارائه |
عنوان نشریه چاپ شده |
فایل مرتبط |
پیوند مرتبط |
1 |
سناریوهای تحلیلی ارتقای عملکرد بانکداری ایران با ترکیب قابلیت های ظرفیت جذب دانش و آینده نگاری شرکتی |
|
1400 |
فصلنامه مجلس و راهبرد |
|
نمایش پیوند |
2 |
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر سیاستگذاری تولید تجهیزات پزشکی در ایران |
|
1400 |
سیاستگذاری عمومی |
|
نمایش پیوند |
3 |
تحلیل استنادی مقالات علمی _ پژوهشی آینده پژوهی در ایران |
|
1400 |
نشریه علمی آینده پژوهی انقلاب اسلامی |
|
نمایش پیوند |
4 |
ارائه سناریوهای آینده صنعت گردشگری سلامت ایران در افق 1414 |
|
1400 |
فصلنامه علمی – پژوهشی جغرافیا و توسعه |
|
نمایش پیوند |
5 |
Investigating the effect of relational capital on supply chain risk and performance |
|
2018 |
International Journal of Manufacturing Technology and Management |
|
نمایش پیوند |
6 |
Corporate foresight: developing a process model |
|
2018 |
European Journal of Futures Research |
|
نمایش پیوند |
7 |
Designing a Communicational Model between the Competitiveness Types of Small and Medium Industries in Iran |
|
2019 |
Industrial Engineering and Management Systems |
|
نمایش پیوند |
8 |
Designing Communication Model between Effective Factors on Competitiveness of SMEs Using ISM |
|
2019 |
Journal of Advanced Research in Dynamical and Control Systems |
|
نمایش پیوند |
9 |
the mediation rol of buyers satisfacation in relationship between structuralcapital with performance |
|
2016 |
International Journal of Logistics Systems and Management |
|
نمایش پیوند |
10 |
Effective factors of successful cloud marketing adoption by SMEs the case of iran |
|
2015 |
International journal Business Environment |
|
نمایش پیوند |
11 |
Crude oil supply chain risk management with DEMATEL-ANP |
|
2015 |
Operational Research |
|
نمایش پیوند |
12 |
THE ROLE OF MACROECONOMIC FACTORS ON IRANS NON-OIL EXPORTS TO TURKEY |
|
2015 |
International journal of Economic Reaearch |
|
نمایش پیوند |
13 |
نقش تسهیم میان شرکتی دانش در برون سپاری خدمات لجستیک (مورد مطالعه: شهرک های صنعتی استان گیلان) |
|
1395 |
مدیریت زنجیره تامین |
|
نمایش پیوند |
14 |
انتخاب فناوری پاک و نوآوری سبز، راهکاری برای بهبود عملکرد زیست محیطی صنایع کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شهرک صنعتی اشتهارد) |
|
1396 |
توسعه تکنولوژی صنعتی |
|
نمایش پیوند |
15 |
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر نوآوری در صنعت دفاعی |
|
1394 |
مطالعات راهبردی بسیج |
|
نمایش پیوند |
16 |
Developing a hybrid multi-criteria model for investment in stock exchange |
|
2012 |
Management Science Letters |
|
نمایش پیوند |
17 |
Risks Identification and ranking using AHP and group decision making technique Presenting r index |
|
2012 |
Management Science Letters |
|
نمایش پیوند |
18 |
بررسی نقش مستقیم محرکهای زنجیره تامین و نقش تعدیلگری فرهنگ سازمانی در بهبود عملکرد زنجیره تامین |
|
1395 |
مطالعات مدیریت صنعتی |
|
نمایش پیوند |
19 |
مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر در ارزیابی اثرات زیست محیطی توسعه محصول سبز (مطالعه موردی: ارزیابی و انتخاب طرح محصول سبز در صنعت لوازم بهداشتی استان قزوین |
|
1395 |
پژوهشهای نوین در تصمیم گیری |
|
نمایش پیوند |
20 |
شناسایی و تعیین عوامل اصلی در میزان اثرات زیست محیطی محصول سبز با استفاده از رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی: صنعت لوازم بهداشتی استان قزوین) |
|
1396 |
فصلنامه علوم و تکنولوژی محیط زیست |
|
نمایش پیوند |
21 |
پیش پردازش تصمیم گیری چند شاخصه با استفاده از داده کاوی (مطالعه موردی: انتخاب لجستیک شخص ثالث در برون سپاری خدمات وارانتی یک شرکت تولیدی تجهیزات الکترونیکی) |
|
1396 |
پژوهشهای نوین در تصمیم گیری |
|
نمایش پیوند |
22 |
ارائه شیوه ای برای اولویت بندی گزینه های راهبردی مستخرج از فرایند آینده نگاری راهبردی، مبتنی بر آراء خبرگان آجا |
|
1396 |
فصلنامه آینده پژوهی دفاعی |
|
نمایش پیوند |
23 |
روش اندازه گیری عملکرد شرکتها با استفاده از رویکردترکیبی آنالیز روابط خاکستری و تاپسیس فازی |
|
1390 |
چشم انداز مدیریت صنعتی |
|
نمایش پیوند |
24 |
ارائه یک مدل فرایندی برای آینده نگاری راهبردی در شرکت های ایرانی |
|
1397 |
مدیریت بازرگانی |
|
نمایش پیوند |
25 |
طراحی مدل مطلوب آینده نگاری شرکتی (مطالعه موردی: شرکتهای مدیریت صادرات) |
|
1397 |
آینده پژوهی مدیریت |
|
نمایش پیوند |
26 |
سناریوهای پیش روی بانکها و نهاد های مالی وابسته به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با تحریمهای نظام بانکی |
|
1397 |
آینده پژوهی دفاعی |
|
نمایش پیوند |
27 |
تعیین سیاست وارانتی با استفاده از قوانین انجمنی در داده کاوی (مطالعه موردی: شرکت تولیدی تجهیزات الکترونیکی) |
|
1397 |
مدیریت تولید و عملیات |
|
نمایش پیوند |
28 |
طراحی مدل تسهیم دانش در سازمان امور مالیاتی کشور و نقش آن در ارتقائ اثربخشی و محبوبیت سازمانی |
|
1397 |
پژوهشنامه مالیات |
|
نمایش پیوند |
29 |
آینده نگاری راهبردی در حوزه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۲۰ |
|
1398 |
فصلنامه آینده پژوهی دفاعی |
|
نمایش پیوند |
30 |
راهبردپردازی در صنعت خودرو ایران با رویکرد آینده نگاری راهبردی و تمرکز بر حوزه علم، فناوری و نواوری |
|
1398 |
مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی |
|
نمایش پیوند |
31 |
شناسایی روندها و سناریو های آینده نظام بانکی ایران |
|
1398 |
سیاستگذاری عمومی |
|
نمایش پیوند |
32 |
اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه صنعت گردشگری سلامت ایران در افق ۱۴۱۴ با رویکرد مدل سازی ساختاری - تفسیری |
|
1398 |
فصلنامه علمی- پژوهشی گردشگری و توسعه |
|
نمایش پیوند |
33 |
شناسایی قابلیت های کلیدی آینده نگاری سازمانی در بانک ها و موسسات مالی ایران |
|
1398 |
آینده پژوهی مدیریت |
|
نمایش پیوند |
34 |
توسعه مرحله راهبرد پردازی در فرایند آینده نگاری راهبردی، مبتنی بر آراء متخصصان دانشگاهی و خبرگان صنایع فعال در بورس اوراق بهادار تهران |
|
1399 |
پژوهش های مدیریت در ایران |
|
نمایش پیوند |
35 |
طراحی چارچوب آینده نگاری راهبردی فناوریهای دفاعی در حوزه پدافند هوایی به روش مدلسازی ساختاری تفسیری |
|
1399 |
فصلنامه آینده پژوهی دفاعی |
|
نمایش پیوند |
36 |
چارچوب یکپارچه ارزیابی آینده محور سیاستهای کلی نظام ابلاغی مقام معظم رهبری با رویکرد مدیریت پروژه |
|
1399 |
مطالعات راهبردی بسیج |
|
نمایش پیوند |
37 |
طراحی مدل آینده نگاری شرکتی و اثر آن بر عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) |
|
1399 |
آینده پژوهی مدیریت |
|
نمایش پیوند |
38 |
بررسی تأثیر ویژگی ثبات قدم دانشجویان در موفقیت سیستم های یادگیری الکترونیکی با استفاده از مدل مکلین و دلون " |
|
1399 |
دوفصلنامه مدیریت و برنامه ریزی نظام آموزشی (علمی- پژوهشی ) |
|
نمایش پیوند |
39 |
سناریوهای تحلیل آینده بانکداری ایران با ترکیب قابلیت های ظرفیت جذب دانش و آینده نگاری شرکتی |
|
1399 |
آینده پژوهی مدیریت |
|
نمایش پیوند |
40 |
ارائه مدل فرایندی یکپارچه برای ارزیابی آینده نگاری راهبردی در سطح ملّی با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری |
|
1399 |
آینده پژوهی ایران |
|
نمایش پیوند |
41 |
The Impact of Organizational Culture on Supply Chain Integration (Case Study : Industrial Parks of Qazvin province |
|
|
International Journal of Logistics System and Management |
|
نمایش پیوند |
42 |
separating successful and unsuccessful firms using multiple attribute decision-making methods |
|
2012 |
International journal information and decision sciences |
|
نمایش پیوند |
43 |
طراحی مدل ریاضی ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها |
|
1382 |
فصلنامه مدرس |
|
--- |
44 |
تجزیه و تحلیل و اولویت بندی بهینه نیازهای مشتریان: رویکرد مدل ادغامی کانو در کیو اف دی |
|
1387 |
پژوهشنامه بازرگانی |
|
--- |
45 |
مقایسه رویکرد تحلیل پوششی داده ها و فرایند تحلیل سلسله مراتبی در رتبه بندی شاخص های کلیدی تصمیم گیری خرید و فروش سهام |
|
1388 |
مطالعات مدیریت صنعتی |
|
--- |
46 |
رتبه بندی شرکتهای سیمان بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی |
|
1388 |
فصلنامه چشم انداز مدیریت صنعتی |
|
--- |
47 |
تفکیک شرکتهای موفق و ناموفق با استفاده از رویکرد ترکیبی در بورس اوراق بهادار تهران |
|
1388 |
فصلنامه علوم مدیریت ایران |
|
--- |
48 |
روش رتبه بندی فازی برای انتخاب پورتفوی بهینه در بورس اوراق بهادار تهران |
|
1389 |
فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی |
|
--- |
49 |
بکارگیری رویکرد ترکیبی جهت ارزیابی عملکرد بیمارستان شهید هاشمی نژاد تهران |
|
1391 |
فصلنامه مدیریت اطلاعات سلامت |
|
--- |
50 |
انتخاب مناسبترین روش حفاری تونل انتقال آب بهشت آباد با استفاده از رویکرد MADM |
|
1391 |
فصلنامه زمین شناسی مهندسی |
|
--- |
51 |
شناسایی شعب ناکارای بانک ملت و استفاده از راهبرد ادغام به منظور افزایش کارایی شعب |
|
1390 |
فصلنامه پژوهش های مدیریت در ایران |
|
--- |
52 |
بکارگیری مدل بهینه سازی چند معیاره فازی برای غربالگری سهام شرکتهای دارویی در بورس اوراق بهادار تهران |
|
1390 |
فصلنامه دانشور رفتار |
|
--- |
53 |
انتخاب پروژه براساس تخصیص بهینه منابع با استفاده از رویکرد ترکیبی فرایند تحلیل شبکه ای و برنامه ریزی آرمانی |
|
1391 |
فصلنامه مهندسی صنایع و مدیریت (شریف) |
|
--- |
54 |
شناسایی معیارها و تبیین مجموعه های فازی انتخاب هتل از دیدگاه گردشگران مقیم تهران |
|
1391 |
فصلنامه پژوهش های جغرافیای انسانی |
|
--- |
55 |
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی در توسعه مدیریت دانش (مطالعه موردی: سازمان امور مالیاتی کشور) |
|
1390 |
پژوهش نامه مالیات |
|
--- |
56 |
بکارگیری رویکرد ترکیبی برای انتخاب استراتژی مناسب نگهداری و تعمیرات DEMATEL-ANP |
|
1391 |
چشم انداز مدیریت صنعتی |
|
--- |
57 |
ارزیابی کیفیت خدمات بخش دولتی با روش ترکیبی ویکور – آر جی ای و رویکرد فازی |
|
1390 |
فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول |
|
--- |
58 |
بررسی اثر عوامل درون سازمانی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش مدیریت دانش |
|
1391 |
دو فصلنامه پژوهش های مدیریت منابع انسانی |
|
--- |
59 |
ارزیابی بهینه و تحلیل کیفیت استراتژیک در سازمانها، فصلنامه مدیریت و توسعه |
|
1391 |
فصلنامه مدیریت و توسعه |
|
--- |
60 |
ارزیابی عملکرد فناوری ها با استفاده از مدل هیبریدی |
|
1387 |
فصلنامه رشد و فناوری |
|
--- |
61 |
اولویت بندی ضایعات و عوامل ایجاد کننده آنها در دستیابی به تولید ناب |
|
1387 |
مدیریت و توسعه |
|
--- |
62 |
نقش عوامل موثر بر موفقیت استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در نمایندگی های فروش خودرو استان گیلان |
|
1393 |
فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت بازرگانی |
|
--- |
63 |
تاثیر سرمایه اجتماعی بر روابط خریدار-تامین کننده در شرکتهای تولیدی(مطالعه موردی: شرکتهای تولید استان قزوین)، |
|
1393 |
فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت صنعتی |
|
--- |
64 |
بررسی عوامل مؤثر بر تصویر برند مقصدگر گردشگری و تاثیر آن بر رفتار گردشگران داخلی(مطالعه موردی: شهر قزوین) |
|
1392 |
دو فصلنامه مطالعات گردشگری |
|
--- |
65 |
تصمیم گیری به وسیله سیستم خبره فازی برای انتخاب محل اقامت مطلوب گردشگران |
|
1392 |
نشریه مهندسی صنایع، دانشگاه تهران |
|
--- |
66 |
تصمیم گیری به وسیله سیستم خبره فازی برای انتخاب محل اقامت مطلوب گردشگران |
|
1392 |
نشریه مهندسی صنایع |
|
--- |
67 |
عوامل مؤثر بر ارزیابی راهبردی بهینه سیستم نگهداری و تعمیرات سازمان پلیس |
|
1392 |
فصلنامه پژوهش های مدیریت منابع در نیروی انتظامی |
|
--- |
68 |
بکارگیری روش تصمیم گیری VIKOR با رویکرد فازی در انتخاب مدیر پروژه های عمرانی |
|
1391 |
نشریه انجمن معماری و شهرسازی ایران |
|
--- |
69 |
Determining Common Weights By Regarding Predetermined Priorities of Decision-Making units (DMUs |
|
|
International Journal Decision Sciences |
|
--- |
70 |
A Forecasting Method In Data Envelopment Analysis with Group Decision Making |
|
|
International Journal Applied Management Science |
|
--- |
71 |
A Group Decision-Making Method for Target Setting In Data Envelopment Analysis |
|
|
International Journal Mathematics in Operational R |
|
--- |
72 |
Practical Common Weights Compromise Solution Approach for Technology Selection |
|
|
International Journal Procurement Management |
|
--- |
73 |
Stock Screening with Use of Factor Analysis and Fuzzy Multiple Criteria Decision Making |
|
|
International Journal Procurement Management |
|
--- |
74 |
Utilising Data Envelopment Analysis For Selecting Stock & benchmark firms In Tehran Stock Exchange |
|
|
International Journal Operational Research |
|
--- |
75 |
Supplier Selection using Delphi, Fuzzy AHP and SIR |
|
|
European Journal of Scientific Research |
|
--- |
76 |
Novel MCDM Method for Supplier Selection in E-SCM |
|
|
European Journal of Scientific Research |
|
--- |
77 |
An Exploratory Analysis of Hotel Selection Factors : A Comprehensive Survey of Tehran Hotels |
|
|
, International Journal Of Hospitality Management |
|
--- |
78 |
Investigating the Relationships Between Organizational Factors) Culture , Structure , Strategy) and Performance through Knowledge Management |
|
|
American journal of scientific research |
|
--- |
79 |
Separating Successful And Unsuccessful Firms Using Multiple Attribute Decision-Making Methods |
|
|
, International Journal Information And Decision S |
|
--- |
80 |
An Improved MCDM Method for Maintenance Approach Selection: A Case Study of Auto Industry |
|
|
Management Science Letters |
|
--- |
81 |
An Integrated MCDM Method in Ranking BSC Perspectives and key Performance Indicators |
|
|
Management Science Letters |
|
--- |
82 |
Developing a Hybrid Multi-criteria Model for Investment in Stock Exchange |
|
|
Management Science Letters |
|
--- |
83 |
- Crude Oil Supply Chain Risk Management with Fuzzy analytic Hierarchy Process |
|
|
American Journal of Scientific Research |
|
--- |
84 |
Ranking Projects in Project Portfolio Management Align with Organization Strategy |
|
|
euro journals |
|
--- |
85 |
Interpretive Structural Modeling of Project Complexity Factors |
|
|
the construction industry in iran, archives des |
|
--- |
86 |
A framework for measuring the supply chains agility of mass construction industry in Iran |
|
|
Management Science Letters |
|
--- |
87 |
using DEMATEL method to modeling project complexity dimension |
|
|
journal of basic and applied scientific research |
|
--- |
88 |
Identification of Intervening Factors on agility of Iranian mass construction association supply chain |
|
|
journal of basic and applied scientific research |
|
--- |
89 |
An Integrated MCDM Method in Ranking BSC Perspective and Key Performance Indicators |
|
|
Management Science Letters |
|
--- |
90 |
An improved MCDM method for maintenance approach selection : A case study of auto industry |
|
|
Management Science Letters |
|
--- |
91 |
Separating successful and unsuccessful firms using multiple attribute decision-making methods |
|
|
International Journal Information And Decision |
|
--- |
92 |
Ranking projects in project portfolio management align with organization strategy |
|
|
American Journal of Scientific Research |
|
--- |
93 |
K-Mean Clustering Method For Analysis Customer Lifetime Value With LRFM Relationship Model In Banking Services |
|
|
International Research Journal of Applied And Bas |
|
--- |
94 |
- Identifying the most critical project complexity factors using Delphi method : the Iranian construction industry |
|
|
Management Science Letters |
|
--- |
95 |
- Identification of Intervening Factors on Agility of Iranian Mass Construction |
|
|
journal of basic and applied scientific research |
|
--- |
96 |
Risks Identification and ranking using AHP and group decision making technique :Presenting r index |
|
|
Management Science Letters |
|
--- |
97 |
Assessing the vulnerability of supply chain using Analytic Network Process approach |
|
|
International Research Journal of Applied And Bas |
|
--- |
98 |
Identifying Significant Factors Affecting Decision Makers Risk Attitudes in Multinational Construction Project in Iran |
|
|
Journal of Basic And Applied Scientific Research |
|
--- |
99 |
Combination value investing and momentum investing to stock selection using data envelopment analysis |
|
|
International Research Journal of Applied And Bas |
|
--- |
100 |
Prioritizing Enterpreneurial University Factors by Fuzzy Analytic Hierarchy Process, International Journal of Economy |
|
|
, Management and social sciences |
|
--- |
101 |
The Role of the Factors Affecting the Financial & Marketing Aspects of Customer Relationship Management Strategy |
|
|
Management & Administrative Sciences Review |
|
--- |
102 |
The Role of Inter-firm Knowledge Sharing in Outsourcing of Logistics Services |
|
|
International Research Journal & Basic Sciences (I |
|
--- |
103 |
The Impact of Inter-Firm Knowledge Sharing & Nature of Relationship on satisfaction with LSPS Performance |
|
|
, Asian Journal of Research in Business Economics |
|
--- |
104 |
-Investigating the Impact of Self on Attitudes toward Luxury Brands Among Teens in Iran |
|
|
International Research Journal of Applied & Basic |
|
--- |
105 |
Evaluation and Ranking the Companies of auto and Spare Parts Industry Accepted in Tehran Stock Exchange Using FAHP & VIKOR |
|
|
International Research Journal of Applied & Basic |
|
--- |
106 |
Market Clustering on the Basis of Customer Requirements to Develop Service Designing & Deploy Fuzzy QFD Model (A Case Study of Industry & Mine Bank of Iran) |
|
|
Journal of Basic and Applied Scientific Research |
|
--- |
107 |
Crade oil supply chain risk Management with DEMATEL-ANP |
|
|
Operational Research an International Journal, |
|
--- |
108 |
the mediation role of buyers satisfaction in relationship between structural capital with Performance |
|
|
, International hournal Logistics Systems and Mana |
|
--- |
109 |
Effective factors of Successful cloud marketing adoption by SMES: the case of Iran |
|
|
International Journal Business Environment |
|
--- |
110 |
THE ROLE OF MACROECONOMIC FACTORS ON IRANS NON-OIL EXPORTS TO TURKEY" |
|
|
International Journal of Economic Research |
|
--- |
111 |
قابلیت آینده نگاری شرکتی و اثر آن بر عملکرد سازمانی با میانجیگری تصمیم گیری راهبردی و نوآوری سازمانی (مورد مطالعه : نظام بانکی ایران ) |
|
1399 |
آینده پژوهی مدیریت |
|
نمایش پیوند |
112 |
سناریوهای تحلیلی آینده بانکداری ایران با ترکیب قابلیت های ظرفیت جذب دانش و آینده نگاری شرکتی |
|
1399 |
آینده پژوهی مدیریت |
|
نمایش پیوند |
رج |
عنوان مقاله |
تاریخ تهیه |
تاریخ ارائه |
عنوان همایش برگزار شده |
فایل مرتبط |
پیوند مرتبط |
1 |
مدل افرا: مدلی جامع برای ارزیابی عملکرد مدیران |
|
1381 |
نخستین کنفرانس ملی مدیریت عملکرد، دانشکده مدیریت |
|
--- |
2 |
مدل سه بعدی برای ارزیابی سلامت سازمانی در حوزه های مالی سازمانهای دولتی |
|
1385 |
اولین همایش ارتقای سلامت و پیشگیری از فساد اداری |
|
--- |
3 |
طراحی مدل پیش بینی کارایی واحدهای سازمانی در دستگاههای اجرایی |
|
1383 |
اولین کنفرانس ملی تحول در نظام اداری استان، قزوین |
|
--- |
4 |
انتخاب مناسبترین روش حفاری تونل انتقال آب بهشت آباد |
|
1390 |
سی امین همایش علوم زمین، تهران، ایران |
|
--- |
5 |
بررسی توسعه مدیریت دانش از راه تقویت سرمایه اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور |
|
1390 |
پنجمین همایش سیاستهای مالی و مالیاتی ایران |
|
--- |
6 |
اثربخشی استراتژی های مدیریت دانش |
|
1391 |
اولین همایش تازه های مدیریت |
|
--- |
7 |
نقش هوش تجاری در کسب مزیت رقابتی در شرکتهای کوچک |
|
1392 |
همایش ملی دانشگاه کارآفرین، صنعت دانش محور، بابلسر |
|
--- |
8 |
ابعاد سرمایه اجتماعی و تاثیر آن در کارآفرینی سازمانی |
|
1392 |
همایش ملی دانشگاه کارآفرین، صنعت دانش محور، بابلسر |
|
--- |
9 |
ابزارهای هوش تجاری در خدمت رهبری کارآفرینانه |
|
1392 |
همایش ملی دانشگاه کارآفرین، صنعت دانش محور، بابلسر |
|
--- |
10 |
تاثیر مدیریت دانش بر توانمندسازی کارکنان سازمان |
|
1393 |
سومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، دانشگاه آزاد اسل |
|
--- |
11 |
هوش هیجانی عاملی کلیدی در پیشبرد اهداف سازمان و مدیریت |
|
1393 |
سومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، دانشگاه آزاد اسل |
|
--- |
12 |
خلاقیت، نوآوری و راههای تقویت آن |
|
1393 |
اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت ، حسابداری |
|
--- |
13 |
بررسی تاثیر محرکهای زنجیره تامین بر یکپارچگی و عملکرد زنجیره |
|
1393 |
اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری |
|
--- |
14 |
نگاهی بر اهمیت سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی در مدیریت زنجیره تامین |
|
1393 |
اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری |
|
--- |
15 |
شناسایی عوامل مؤثر در پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان ها |
|
1393 |
اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت، تهران |
|
--- |
16 |
برآورد و تحلیل اقتصادی تراز تجاری ایران و افغانستان بین سالهای 1371 تا |
|
1394 |
دومین همایش بین المللی مدیریت و فرهنگ توسعه، بوشهر |
|
--- |
17 |
بررسی و رتبه بندی چهار شرکت بیمه ای با استفاده از شاخص های مالی با رویکرد مدل تاپسیس |
|
1393 |
اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد |
|
--- |
18 |
بررسی نقش مدیریت دانش(KM) بر مدیریت زنجیره تامین خودروسازی |
|
1394 |
دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت، تهران |
|
--- |
19 |
فناوری اطلاعات(IT) ابزاری مؤثر در مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) |
|
1394 |
دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت، تهران |
|
--- |
20 |
تفکر به سوی پایداری، گامی برای دستیابی برند به جاودانگی |
|
1394 |
اولین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار |
|
--- |
21 |
هویت برند و تاثیر آن بر وفاداری مشتریان و کارکنان |
|
1394 |
کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیری |
|
--- |
22 |
بررسی تاثیر به کارگیری مدیریت استراتژیک در بخش حمل و نقل و محیط زیست بر توسعه اقتصادی کشور |
|
1394 |
چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری و اول |
|
--- |
23 |
بررسی موانع پیاده سازی زنجیره تامین سبز جهت دستیابی به مزیت رقابتی |
|
1394 |
پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حساب |
|
--- |
24 |
بررسی رابطه میان سرمایه اجتماعی و کارآفرینی سازمانی |
|
1394 |
پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حس |
|
--- |
25 |
بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر خریدهای اینترنتی(دیدگاه اخلاقی) |
|
1394 |
چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری و اول |
|
--- |
26 |
پیش بینی روند آینده میزان صادرات فرش ایرانی بر اساس روند گذشته تا سال 1415 |
|
1394 |
اولین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار |
|
--- |
27 |
Investigation the Effects of Innovation on Organizational Performanc with Structural Equation Modeling an Empirical Study in Supply Chain Health care Industry |
|
2015 |
international confrenec on Economics Management and Social Sciences |
|
نمایش پیوند |
28 |
پایداری برند، آخرین حلقه ی مدل ارتباطی بین برند، ارزش ویژه ی برند و برندسازی |
|
2016 |
the 2th international conference on Management and Humanities |
|
نمایش پیوند |
29 |
مبانی فرهنگی توسعه سرمایه اجتماعی در زندگی شهری پایدار |
|
1394 |
همایش آینده پژوهی فرهنگی و اجتماعی استان قزوین |
|
نمایش پیوند |
30 |
مروری جامع بر روند شکل گیری، تاثیرات و کاربرد مالیات سبز در سطوح مختلف اقتصادی |
|
1395 |
چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین |
|
نمایش پیوند |
31 |
صنعت گردشگری ،راهکاری برای ارتقا سطح درآمد ملی کشور |
|
1395 |
چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین |
|
نمایش پیوند |
32 |
مروری جامع بر نوآوری سبز، عملکرد زیست محیطی و مزیت رقابتی سازمان |
|
1395 |
چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین |
|
نمایش پیوند |
33 |
تکنولوژی سبز، فصل مشترک صنایع آلاینده با محیط زیست |
|
1395 |
چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین |
|
نمایش پیوند |
34 |
مدل سازی تاثیرات آینده نگاری بر نوآوری به کمک روش فرا ترکیب |
|
1395 |
ششمین کنفرانس بین المللی و دهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری |
|
نمایش پیوند |
35 |
روندهای موثر بر آینده صنعت گردشگری سلامت در ایران در افق1414 |
|
1398 |
کنفرانس ملی آینده پژوهی مدیریت و توسعه پایدار |
|
نمایش پیوند |
36 |
آینده نگاری راهبردی، رهیافتی نوین در جهت توسعه صنعت گردشگری ایران با استفاده از فراتحلیل |
|
1398 |
کنفرانس ملی آینده پژوهی مدیریت و توسعه پایدار |
|
نمایش پیوند |
رج |
عنوان پایان نامه |
نام دانشگاه |
تاریخ دفاع |
نام دانشجو / مقطع |
فایل چکیده و فهرست |
پیوند مرتبط |
1 |
بکارگیری مدل کانو در گسترش کیفیت عملکرد به منظور شناخت، بررسی و تحلیل نیازهای مشتریان |
|
|
|
|
--- |
2 |
شناسایی و رتبه بندی شاخص های کیفی موثر بر کاهش ضایعات شرکت موتوژن با استفاده از تکنیک AHD |
|
|
|
|
--- |
3 |
ارتقاء رضایتمندی مشتریان خدمات درمانی با استفاده از مدل تلفیقی qfd و v.e. (رویکرد فازی) به صورت مطالعه موردی در بیمارستان رازی قزوین |
|
|
|
|
--- |
4 |
بکارگیری مدل ریاضی غیر شعاعی تحلیل پوششی داده ها برای ارزیابی عملکرد خطوط تولیدی در صنایع قطعات بتنی شهر تبریز |
|
|
|
|
--- |
5 |
سنجش آمادگی الکترونیکی سازمان به روش تحلیل سلسله مراتبی فازی (مطالعه موردی شرکت فناوران سپهر ارتباط) |
|
|
|
|
--- |
6 |
بکارگیری و مقایسه تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره در رتبه بندی شرکتهای بازار بورس تهران |
|
|
|
|
--- |
7 |
بکارگیری رویکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی در غربالگری سهام در بورس اوراق بهادار تهران |
|
|
|
|
--- |
8 |
استفاده از رویکرد تجزیه و تحلیل پوششی داده ها(DEA) در انتخاب سهام و مقایسه آن با استراتژی اثر اندازه در بورس اوراق بهادار تهران |
|
|
|
|
--- |
9 |
مقایسه مدل ترکیبی فرایند تحلیل شبکه ای و برنامه ریزی آرمانی با مدل ترکیبی فرآیند تحلیل سلسله مراتبی و برنامه ریزی آرمانی جهت انتخاب پروژه |
|
|
|
|
--- |
10 |
مقایسه رویکرد تحلیل پوششی داده ها(DEA) با فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) با بهره گیری از اولویت بندی شاخص های کلیدی عملکرد(KPIS) مالی برای شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران |
|
|
|
|
--- |
11 |
طراحی سیستم خبره ی فازی انتخاب هتل محل اقامت از میان هتل های شهر تهران |
|
|
|
|
--- |
12 |
بررسی و مقایسه دو روش ترکیبی در ارزیابی عملکرد بانکهای ایران |
|
|
|
|
--- |
13 |
بررسی اثر عوامل درونی سازمان در عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش مدیریت دانش در بانک صادرات ایران |
|
|
|
|
--- |
14 |
بررسی و مقایسه روش VIKOR فازی با روش TOPSIS فازی در انتخاب مدیر پروژه های عمرانی در کرج |
|
|
|
|
--- |
15 |
بکارگیری تکنیک ترکیبی- DEMATEL VLKOR ANP برای رتبه بندی 50 شرکت برتر ایرانی |
|
|
|
|
--- |
16 |
ارزیابی ریسک زنجیره تامین نفت و انتخاب استراتژی مدیریت ریسک بهینه |
|
|
|
|
--- |
17 |
ارزیابی کیفیت خدمات مراکز دولتی با روش GRA- VLKOR و رویکرد فازی- اداره ثبت استان قزوین. |
|
|
|
|
--- |
18 |
بررسی رابطه بین سرمایه فکری و بهره وری |
|
|
|
|
--- |
19 |
رویکرد تصمیم گیری چند معیاره به ارزیابی استراتژی بهینه نگهداری و تعمیرات در صنعت خودروسازی ایران. |
|
|
|
|
--- |
20 |
چارچوبی برای سنجش چابکی زنجیره ی تامین در شرکتهای انبوه ساز مسکن ایران |
|
|
|
|
--- |
21 |
ارائه چارچوبی برای اندازه گیری میزان پیچیدگی پروژه هل با استفاده از تکنیک ANP |
|
|
|
|
--- |
22 |
ارزیابی وضعیت زمان و هزینه پروژه و شناسایی فعالیتهای بحرانی به کمک مدل ترکیبی از مدیریت ریسک و مدیریت ارزش کسب شده فارسی |
|
|
|
|
--- |
23 |
بررسی تسهیم میان شرکتی دانش در خدمات پشتیبانی در شهرک های صنعتی استان گیلان. |
|
|
|
|
--- |
24 |
بررسی نقش مدیریت دانش در تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد زنجیره تامین در صنعت کاشی ایران |
|
|
|
|
--- |
25 |
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر روابط خریدار-تامین کننده در شرکتهای تولیدی استان قزوین |
|
|
|
|
--- |
26 |
بررسی تاثیر عوامل سه گانه استراتژی بازاریابی-ارزش ادراک شده توسط مشتری و کیفیت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان رستوان زنجیره ای در شهر تهران- در رستوران زنجیره ای پدر خوب |
|
|
|
|
--- |
27 |
طراحی مدل یکپارچه برای ارزیابی اثربخشی استراتژی سازمان با توجه به میزان انعطاف پذیری استراتژی در مواجهه با ریسک و عدم اطمینان محیطی |
|
|
|
|
--- |
28 |
بررسی و مقایسه عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط مشتری در آژانس های مسافرتی شهرهای تهران و شیراز |
|
|
|
|
--- |
29 |
بررسی تاثیر تبلیغات پیامکی متنی از طریق تلفن همراه بر قصد خرید در بین دانشجویان دانشگاهها. |
|
|
|
|
--- |
30 |
رتبه بندی تامین کنندگان زنجیره تامین دارو بر مبنای ریسک با استفاده از شبکه بیزین(شرکت پخش البرز). |
|
|
|
|
--- |
31 |
انتخاب مناسبترین روش حفاری تونل انتقال آب بهشت آباد |
|
|
|
|
--- |
32 |
بررسی قوام عوامل کلیدی مؤفقیت و شکست پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی(ERP) و تاثیر آن بر عملکرد سازمانهای صنعت نفت ایران |
|
1394 |
|
|
--- |
33 |
ارزیابی ادراک کارکنان سازمان درباره مدیریت کیفیت فراگیر با استفاده از روش شناسی کیو(کارکنان بیمارستان کوثر شیراز)( |
|
1394 |
|
|
--- |
34 |
بررسی تاثیر محرکهای یکپارچگی زنجیره تامین بر عملکرد شرکتهای تولیدی، با در نظر گرفتن نقش میانجی فرهنگ سازمانی(مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی شهرک صنعتی استان قزوین |
|
|
1394 |
|
--- |
35 |
مدلی برای پشتیبانی از اجرای پروژه های برنامه ریزی منابع سازمان(ERP) با رویکرد پویایی سیستم(چای گلستان) |
|
1394 |
|
|
--- |
36 |
بخش بندی مخاطبان مراکز فرهنگی با استفاده از تحلیل عاملی و تعیین خوشه ای مراکز فرهنگی شهرداری |
|
1394 |
|
|
--- |
37 |
بررسی تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر چابکی زنجیره تامین و عملکرد شرکت های نفتی در ایران |
|
1394 |
|
|
--- |
38 |
تعیین سیاست بهینه وارانتی با استفاده از رویکرد داده کاوی(شرکت تولیدی تجهیزات الکترونیکی) |
|
1394 |
|
|
--- |
39 |
نحوه ارزیابی اثرات زیست محیطی توسعه محصول سبز(مطالعه موردی: صنعت لوازم بهداشتی استان قزوین) |
|
1394 |
|
|
--- |
40 |
بررسی اثر آزادسازی اقتصادی بررشد بخش بنگاه های کوچک و متوسط (SME) ها در کشورهای منتخب |
|
1394 |
|
|
--- |
41 |
چارچوبی برای ارزیابی عملکرد پایه ای سازمان در صنعت سیمان |
|
1395 |
|
|
--- |
رج |
عنوان پایان نامه |
تاریخ دفاع |
نام دانشگاه |
نام دانشجو |
فایل مرتبط |
پیوند مرتبط |
1 |
بررسی تاثیر مولفه های حاکمیت شرکتی و رهبری بر اعتبار منابع پیام سازمان ، رفتار شهروندی و وفاداری مشتریان با نقش میانجی درک مشتریان از تناسب ارزش ارائه شده (مورد مطالعه : شعب بانک ملت شهرستان کرج) |
1400 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
مونا ایزد |
|
نمایش پیوند |
2 |
ررسی تاثیر آینده نگاری راهبردی بر قابلیت های پویا در سازمان ها در شرایط عدم قطعیت محیطی (مورد مطالعه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان های کشور) |
1400 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
شهریار شیرویه پور |
|
نمایش پیوند |
3 |
بررسی تاثیر سیگنال دهی قابلیت استفاده وب سایت با نقش تعدیل گری ریسک درک شده، تجربه قبلی خرید و شهرت وب سایت بر شکل گیری قصد خرید مجدد خریداران تهرانی (مورد مطالعه :فروشگاه های عمومی اینترنتی ایران) |
1400 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
شیما شفیع خانی |
|
نمایش پیوند |
4 |
تدوین و پیاده سازی چارچوبی جهت ارزیابی عملکرد راهبردی سازمان های تحقیقاتی مبتنی بر رویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار و روش تصمیم گیری چندمعیاره گروهی فازی |
1400 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
فرزاد بیات |
|
نمایش پیوند |
5 |
طراحی مدل حمل و نقل و کنترل موجودی دیجیتال اقلام ضروری در زنجیره تامین بحران شهر قزوین |
1400 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
پرستو صدقی |
|
نمایش پیوند |
6 |
بررسی نقش اقلام تعهدی و جریانهای نقدی در بازار سهام |
|
|
|
|
--- |
7 |
بررسی مدل انتخاب برنامه ریزی منابع سازمان ERP در صنعت توزیع کشور ایران. |
|
|
|
|
--- |
8 |
بررسی تاثیر پیوستن ایران به سازمان جهانی WTO بر ارزش محصولات صنایع پتروشیمی ایران و راهکارهای مقابله با انحراف های احتمالی |
|
|
|
|
--- |
9 |
رتبه بندی شعب بانک ملت(استان تهران) با در نظر گرفتن متغیرهای محیطی بر اساس منطق تحلیل پوششی داده های فازی |
|
|
|
|
--- |
10 |
بررسی فرایند صدور بیمه عمر و ارائه راهکارهای بهبود آن با رویکرد شش سیگما (مورد کاری بیمه رازی). |
|
|
|
|
--- |
11 |
شناسایی و اولویت بندی شاخصهای کلیدی در انتخاب تکنولوژی با استفاده از روش های MADM (شرکت داروسازی اسوه). |
|
|
|
|
--- |
12 |
مقایسه رویکرد هزینه جامع مالکیت (TCO) و فرایند تحلیل سلسه مراتب(AHP) برای انتخاب تامین کننده(مطالعه موردی: کارخانه هود کن). |
|
|
|
|
--- |
13 |
اولویت بندی ذینفعان موثر بر اثربخش سازمانی با رویکرد عوامل استراتژیک به روش TOPSIS (مطالعه موردی شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس). |
|
|
|
|
--- |
14 |
مقایسه روش رتبه بندی فازی با تاپس فازی در انتخاب پورتفولیو برای شرکتهای بورس |
|
|
|
|
--- |
15 |
ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد کارت امتیاز متوازن(BSC) و تکنینک تحلیل شبکه فازی |
|
|
|
|
--- |
16 |
مدل تلفیقی برای شناسایی و اولویت بندی نیازهای استقرار نظام مالیات بر ارزش افزوده |
|
|
|
|
--- |
17 |
بررسی تاثیر اجرای طرح کارانه بر رضایت شغلی کارکنان و اثربخشی سازمان در واحدهای ستادی بانک سرمایه |
|
|
|
|
--- |
18 |
تدوین چارچوبی بر اساس تلفیق مدل همترازی استراتژی های فناوری اطلاعات |
|
|
|
|
--- |
19 |
ارزیابی عملکرد با رویکرد به روش کارت امتیازی متوازن و AHP در بیمارستان ها. |
|
|
|
|
--- |
20 |
بررسی علل تغییر بهره وری در سازمانها با بکارگیری شاخص تغییر بهره وری با رویکرد تحلیل پوششی داده ها |
|
|
|
|
--- |
21 |
تایید استراتژی تنوع توان بازاریابی و تکنولوژیک شرکت بر عملکرد آن با استفاده از رویکرد تحلیل پوشش |
|
|
|
|
--- |
22 |
مقایسه دو روش ترکیبی،FUZZY AHP، DELPHI VIKOR FUZZY AHP FUZZY SIR برای رتبه بندی تامین کنندگان در زنجیره تامین الکترونیک |
|
|
|
|
--- |
23 |
اولویت بندی شاخص های کلیدی عملکرد در منظرهای کات امتیاز متوازن با بکارگیری فرایند تحلیل شبکه و بررسی روابط ملی میان منظرها در شرکت سایکو |
|
|
|
|
--- |
24 |
رتبه بندی و انتخاب پیمانکار بهینه به کمک تکنیک ترکیبی AHIVIKOR در محیط فازی – شرکت شهرک های صنعتی استان مازندران |
|
|
|
|
--- |
25 |
شناسایی و رتبه بندی مهم ترین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره – بانک ملی ایران |
|
|
|
|
--- |
26 |
بررسی همسویی مدیریت پروژه با استراتژی ها در سازمان پروژه محور (مطالعه موردی شرکت مشاور ساحل). |
|
|
|
|
--- |
27 |
بکارگیری رویکرد تصمیم گیری چند شاخصه برای ارزیابی عملکرد جامع موسسه پژوهشی |
|
|
|
|
--- |
28 |
رتبه بندی ارزش دوره عمر مشتریان با استفاده از مدل ال آر اف ام مورد کاوی بانک صنعت و معدن. |
|
|
|
|
--- |
29 |
بهبود عملکرد پورتفوی سرمایه گذاری با استفاده از تحلیل پوشش داده ها. |
|
|
|
|
--- |
30 |
شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار در رویکرد ریسک تصمیم گیرندگان پروژه های ساختمانی بین المللی (شرکت کیسون). |
|
|
|
|
--- |
31 |
ارزیابی و رتبه بندی عملکرد شرکتها با استفاده از روش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی فازی و ویکتور (شرکتهای پذیرفته شده در گروه صنعت خودرو و ساخت قطعات بورس اوراق بهادار تهران). |
|
|
|
|
--- |
32 |
بررسی تاثیر ارتباط بین استراتژی های کسب و کار و نوع سیستم کنترل مدیریت و عملکرد در شرکتهای صنعتی قزوین |
|
|
|
|
--- |
33 |
تاثیر احساس کارکنان از جو کاری بر کیفیت خدمات دریافت شده و ارتباط آنها با هدف – محور بودن کارکنان – خود سودمندی کارکنان و رضایت کاری ایشان – مورد کاری: گروه هتلهای پادیسان تهران |
|
|
|
|
--- |
34 |
شناسایی معیارهای انتخاب شرکائ و رتبه بندی شرکائ به منظور تشکیل اتحادیه های استراتژیک در شرکتهای کوچک و متوسط خصوصی ایرانی (مطالعه موردی: صنعت هوا و فضا). |
|
|
|
|
--- |
35 |
بررسی مسیر تاثیر عوامل وفاداری کارکنان – کیفیت خدمات – رضایت و وفاداری مشتری بر عملکرد بر شرکتهای صنعت نرم افزاری ایران (همکاران سیستم). |
|
|
|
|
--- |
36 |
بررسی تاثیر و ویژگیهای محصولات با تکنولوژی بالا بر رفتار پذیرش/اجتناب مصرف کنندگان (دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاههای دولتی تهران). |
|
|
|
|
--- |
37 |
عوامل موثر بر تصویر نشان تجاری مقصد گردشگری و تاثیر آن بر رفتار گردشگران داخلی (قزوین). |
|
|
|
|
--- |
38 |
بررسی تاثیر « خود » بر نگرش نسبت به برندهای لوکس در میان نوجوانان شهر قزوین |
|
|
|
|
--- |
39 |
بررسی عوامل موثر بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات موبایل از دیدگاه رفتار اجتماعی (مطالعات موردی: دانشجویان دانشگاههای شهر قزوین). |
|
|
|
|
--- |
40 |
شناسایی و بررسی استراتژی های فعالان بازار مسکن در اثر قیمت گذاری با استفاده از نظریه بازی ها (شهر ری). |
|
|
|
|
--- |
41 |
بررسی تاثیر رسانه های تعاملی بر رابطه میان شرکت و مشتری |
|
|
|
|
--- |
42 |
ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (مطالعه مورد شهر شیراز). |
|
|
|
|
--- |
43 |
بررسی استراتژی عرضه محصول جدید در شرایط عدم اطمینان بازار با استفاده از رویکرد پویایی سیستم(شرکت اکتیو)( |
1394 |
|
|
|
--- |
44 |
تاثیر کیفیت پشتیبانی فنی بر رضایت، وفاداری، اعتماد و قصد خرید مجدد خریداران(شرکت زیگورات)( |
1394 |
|
|
|
--- |
45 |
بررسی عوامل مؤثر بر اعتماد به برند و تاثیر آن بر اطمینان مصرف کنندگان و وفاداری برند در صنایع لبنی(محصولات لبنی چوپان)( |
1394 |
|
|
|
--- |
46 |
بررسی و اولویت بندی عوامل مؤثر در انتخاب مؤثر توسط مشتریان |
1394 |
|
|
|
--- |
47 |
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان(شرکت مخابرات استان تهران) |
1394 |
|
|
|
--- |
48 |
بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان با رویکرد بازاریابی در شبکه های اجتماعی(صنعت فست فود) |
1394 |
|
|
|
--- |
49 |
عوامل مؤثر ایجاد وفاداری در خریداران مواد غذایی(فروشگاههای مواد غذایی شهر تهران) |
1394 |
|
|
|
--- |
50 |
بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، سهولت استفاده، قابلیت استفاده و لذت بردن از آن خدمات بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)( |
1394 |
|
|
|
--- |
51 |
بررسی رفتار مصرف کنندگان اینترنتی در ایران بر اساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده |
1394 |
|
|
|
--- |
52 |
بررسی عوامل مؤثر بر قصد خرید خودروهای دوستدار محیط زیست در تهران |
1394 |
|
|
|
--- |
53 |
بررسی تاثیر عوامل منتخب بر نگرش قصد و رفتار خرید محصولات ارگانیک، کاربردی از تئوری رفتار برنامه ریزی شده |
1394 |
|
|
|
--- |
54 |
بررسی اثربخش ترین استراتژی های ترویج بانک های خصوصی بر اساس آمادگی خرید مشتریان |
1394 |
|
|
|
--- |
55 |
بررسی چگونگی دستیابی برند به پایداری |
1394 |
|
|
|
--- |
56 |
بررسی موانع تاثیرگذار بر توسعه تجارت الکترونیکی در بنگاه های کوچک و متوسط کسب و کار(شرکتهای شهرک صنعتی صفادشت)( |
1394 |
|
|
|
--- |
57 |
پذیرش بانکداری با استفاده از تلفن همراه با تلفیق سه مدل(مطالعه موردی: بانک تجارت) |
1394 |
|
|
|
--- |
58 |
بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر نگرش و رفتار مشتری با استفاده از مدل آیدا(مطالعه موردی: بانک انصار)( |
1394 |
|
|
|
--- |
59 |
بررسی تایید هویت بصری برند بر فروش شرکت هاکوپیان |
1394 |
|
|
|
--- |
60 |
بخش بندی مشتریان در صنعت بیمه بر اساس ارزش چرخه عمر آنها با به کارگیری داده کاوی |
1394 |
|
|
|
--- |
61 |
عوامل مؤثر بر پایداری زنجیره تامین، مطالعه موردی: صنایع غذایی استان قزوین) |
1394 |
|
|
|
--- |
62 |
چارچوبی برای ارزیابی عملکرد پایدار سازمان در صنعت سیمان |
1395 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
نعمت اله احمدی |
|
نمایش پیوند |
63 |
رتبه بندی تامین کنندگان زنجیره تامین دارو بر مبنای ریسک با استفاده از شبکه بیزین ( شرکت پخش البرز ) |
1395 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
میلاد مخبری |
|
نمایش پیوند |
64 |
بررسی نقش عوامل فناوریهای نوین و سبکهای تصمیمگیری بر توانمندسازی تصمیمگیری مدیران عالی سازمانهای دولتی./ |
1396 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
مهیار حسنی |
|
نمایش پیوند |
65 |
تأثیر عوامل فردی و سازمانی بر قصد ترک شغل (مورد مطالعه:کارکنان شرکت سهامی ذوبآهن) |
1396 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
نیلوفر متفکر |
|
نمایش پیوند |
66 |
ارائه یک سیستم پشتیبانی تصمیم گیری قاعده محور غیرقطعی برای انتخاب سبد سرمایه گذاری |
1396 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
رضا نوروزی |
|
نمایش پیوند |
67 |
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت برون سپاری(مطالعه موردی: واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین) |
1396 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
سجاد علیزاده |
|
نمایش پیوند |
68 |
ارزیابی ریسک زنجیره تامین با رویکرد خوشه بندی(مطالعه موردی:ایران خودرو) |
1396 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
معصومه رحمانی |
|
نمایش پیوند |
69 |
بررسی تاثیر ابعاد سرمایه اجتماعی بر عملکرد سازمانی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری سازمانی (مورد مطالعه:استانداری قزوین) |
1396 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
آزاده فتاحی |
|
نمایش پیوند |
70 |
تاثیر ویژگی های فرهنگی و روان شناختی کاربران برموفقیت سیستم های یادگیری الکترونیک با استفاده از مدل مکلین و دلون ( مورد مطالعه : مرکز آموزش های الکترونیک دانشگاه گیلان) |
1396 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
زینب قاسمی |
|
نمایش پیوند |
71 |
بررسی ارتباط بین سبک های تصمیم گیری با هوش معنوی و سلامت روان مدیران مورد مطالعه مدیران نمایندگی بیمه های شهر تهران |
1396 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
سعید رضایی پژوهشی |
|
نمایش پیوند |
72 |
ارزیابی اکتشافی الگوهای ذهنی کارکنان نسبت به سکوت سازمانی با روش کیو(مورد مطالعه اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان قزوین) |
1396 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
سحر محمد علی |
|
نمایش پیوند |
73 |
تاثیر متغییرهای توانایی، عوامل سازمانی و الزامات محیطی بر استقرار نظام بودجه بندی مبتنی بر عملکرد( مورد مطالعه: شهرداری شهرستان مراغه) |
1397 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
سجاد اقبالی |
|
نمایش پیوند |
74 |
بررسی "رضایت از پشتیبانی سرویس" به عنوان عامل میانجی میان "رویکردهای پشتیبانی" و "وفاداری مشتریان"؛ (مورد مطالعه: شرکت ارائه دهنده اینترنت ADSL آسیاتک) |
1397 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
شیدا بختیاری |
|
نمایش پیوند |
75 |
بررسی نقش میانجی ادراک سیاستهای سازمانی و مبادله رهبر-پیرو در روابط بین تعدی نظارتی و سکوت کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان شهرداریهای استان البرز) |
1398 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
آیدین غلامی |
|
نمایش پیوند |
76 |
بررسی تاثیر رهبری تحول گرا و سرمایه اجتماعی بر خلاقیت سازمانی با میانجی گری تعرضات تیمی، یادگیری سازمانی و تسهیم دانش.(مورد مطالعه شهرک صنعتی بهارستان) |
1398 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
مونا صادق پور |
|
نمایش پیوند |
77 |
بررسی تأثیر نقش "قابلیت هماهنگسازی برنامه فناوری اطلاعات" بر عملکرد (مورد مطالعه: شرکت های صنایع غذایی شهر همدان) |
1398 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
مهشید محمودی شناس |
|
نمایش پیوند |
78 |
بررسی تاثیر محرک های تولید پایدار بر عملکرد مالی شرکت های کوچک و متوسط با نقش میانجی وجهه، رضایت مشتریان و مزیت رقابتی (موردمطالعه: شرکت های کوچک و متوسط صنعت قطعه سازی خودرو) |
1398 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
آزاده سادات فتحی نژاد |
|
نمایش پیوند |
79 |
شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای فرهنگ ایمنی در شرکت کیسون |
1398 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
حمیده جعفریان |
|
نمایش پیوند |
80 |
بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد صادراتی با نقش میانجیگری استراتژی رقابتی، مزیت جایگاهی و نقش تعدیلگری نوآوری مورد مطالعه شرکتهای صادراتی استان تهران |
1399 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
مهدی هداقی |
|
نمایش پیوند |
81 |
بررسی تاثیر شرایط استراتژیک و اتحادهای استراتژیک بر عملکرد استارت آپ ها با توجه به نقش تعدیل گر مرحله چرخه عمر کسب و کار مورد مطالعه شرکتهای استارت آپ مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران |
1399 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
مونا امیری |
|
نمایش پیوند |
82 |
بررسی تاثیر عوامل منتخب بر نگرش قصد و رفتار خرید محصولات ارگانیک ، کاربردی از تئوری رفتار برنامه ریزی شده |
1395 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
پونه جلو خانی |
|
نمایش پیوند |
83 |
پذیرش بانکداری با استفاده از تلفن همراه با تلفیق سه مدل utaut,ttf,Itm (بانک های خصوصی شهر تهران) |
1395 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
مریم رسولی |
|
نمایش پیوند |
84 |
بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، سهولت استفاده، قابلیت استفاده و لذت بردن از آن خدمات بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM): مطالعه تجربی در صنعت بانکداری |
1395 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
معصومه نعیمی |
|
نمایش پیوند |
85 |
بررسی استراتژی عرضه محصول جدید در شرایط عدم اطمینان بازار با استفاده از رویکرد پویایی های سیستم (شرکت اکتیو) |
1395 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
حسن کیخسروی |
|
نمایش پیوند |
86 |
بررسی عوامل تاثیر گذار بروفاداری مشتریان با رویکرد بازاریابی در شبکه های اجتماعی(صنعت فست فود) |
1395 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
آرش محمد نیا |
|
نمایش پیوند |
87 |
تاثیر مالیات سبز بر عملکرد سازمان با تاکید بر ساز و کارهای تکنولوژی پاک و نوآوری سبز(مطالعه موردی صنایع شیمیایی واقع در شهرک صنعتی اشتهارد) |
1395 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
سپیده محمد نژاد |
|
نمایش پیوند |
88 |
بخش بندی مشتریان در صنعت بیمه بر اساس ارزش چرخه عمر آنها با به کار گیری داده کاوی |
1395 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
سالومه آرمان منش |
|
نمایش پیوند |
89 |
بررسی عوامل موثر در خرید سبز در ایران با استفاده از نظریه رفتار برنامه ریزی شده |
1395 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
الهام ندیری |
|
نمایش پیوند |
90 |
بررسی تاثیر هویت بصری برند بر فروش شرکت هاکوپیان |
1395 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
مهسا مهندسی |
|
نمایش پیوند |
91 |
بررسی تاثیر پیشبردهای فروش پولی و غیرپولی روی قصد خرید مشتری، در مراحل معرفی و بلوغ از چرخه ی عمر مشتری( مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای شهر اراک) |
1395 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
امین آقانوری |
|
نمایش پیوند |
92 |
بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر نگرش و رفتار مشتری با استفاده از مدل آیدا(مطالعه موردی بانک انصار) |
1395 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
فرزانه فقیری |
|
نمایش پیوند |
93 |
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید کالا های ایرانی در افغانستان (مطالعه موردی : افغانستان ،هرات) |
1395 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
حکیمه سجادی |
|
نمایش پیوند |
94 |
بررسی تاثیر گرایش های مصرف کنندگان برقصد خرید برند های لوکس تقلبی در صنعت لوازم آرایش (مطالعه موردی : مصرف کنندگان شهر قزوین ) |
1395 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
طاهره مرادی |
|
نمایش پیوند |
95 |
بررسی عوامل موثر بر کسب مزیت رقابتی با رویکرد پایداری زنجیره تامین (مطالعه موردی صنایع غذایی استان گیلان) |
1395 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
سحر جمشیدی |
|
نمایش پیوند |
96 |
بررسی اثر رضایتمندی تعامل(IS) و فراگیری تعامل(II) در شبکههای اجتماعی بر خلق ارزش برای مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) |
1396 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
فوزیه شیخ زاده |
|
نمایش پیوند |
97 |
بررسی اثر تعامل با صفحات برند در شبکههای اجتماعی بر وفاداری به برند و ترجیح برند (مورد مطالعه دنبال کنندگان صفحات برندهای پوشاک در شبکههای اجتماعی) |
1396 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
محمد رضا برفی دخت |
|
نمایش پیوند |
98 |
عوامل موثر بر پایداری زنجیره تامین ، مطالعه موردی : صنایع غذایی استان قزوین |
1396 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
مسعود زرگرانی |
|
نمایش پیوند |
99 |
بررسی تاثیرات اجتماعی و ارزش ادراک شده بر تمایل به خرید درون برنامه ای و مدت استفاده از برنامه موبایل |
1396 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
عرفان اقبالی |
|
نمایش پیوند |
100 |
بررسی نقش اعتماد در دنیای مجازی و تاثیرش بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی در فروشگاه های اینترنتی C2C |
1396 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
فرید قطبی |
|
نمایش پیوند |
101 |
بررسی معیارهای موثر در ارزیابی عملکرد زنجیره تامین خدمات و رابطه آنها با بهره وری سازمان(مطالعه موردی شبکه بهداشت استان گیلان) |
1396 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
مونا زارع پور |
|
نمایش پیوند |
102 |
بررسی تاثیر سرمایه روان شناختی و آگاهی فرهنگی کارکنان صنعت بانکداری بر رفتار شهروندی سازمانی آنان (مورد مطالعه: بانک های دولتی استان زنجان) |
1396 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
سید امین کاظمی |
|
نمایش پیوند |
103 |
مداخلات فروش و بازاریابی و تأثیر آن بر توسعه محصول جدید با تأکید بر نقش میانجی درگیری مشتری (مورد مطالعه: صنایع مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد) |
1396 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
مهران قاسمی |
|
نمایش پیوند |
104 |
تأثیر برنامه های مدیریت انرژی از طریق رقابت پذیری محصول و توسعه پایدار بر مصرف بهینه انرژی ( مورد مطالعه : شرکت سیمان تهران) |
1397 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
دانیال قاصد |
|
نمایش پیوند |
105 |
آینده نگاری راهبردی و سیاستگذاری منطقه ای برای توسعه گردشگری استان زنجان با رویکرد سناریونویسی |
1397 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
سید رضا حسینی |
|
نمایش پیوند |
106 |
بررسی تاثیر تعهد به مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) بر وفاداری مشتری با توجه به نقش میانجی رضایت، اعتماد و هویت مشتری-شرکت (CCI) (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش شهر تهران) |
1397 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
محمد مهدی اکبریان |
|
نمایش پیوند |
107 |
بررسی تأثیر فعالیت های مدیریت زنجیره تأمین بر عملکرد شرکت های تولیدی و زنجیره تأمین (مورد مطالعه: تأمینکنندگان قطعات خودرو شرکت های ایران خودرو و سایپا) |
1397 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
علیرضا اکبری |
|
نمایش پیوند |
108 |
ارائه سبکرهبری بر اساس سطحآمادگی کارکنان با هدف افزایش بهرهوری در شهرداری اصفهان |
1398 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
رضا صدری ایرانی |
|
نمایش پیوند |
109 |
بررسی تأثیر متغیرهای پذیرش تجارت الکترونیک، اعتماد و ارزیابی محصول بر تمایل بر خرید مجدد در فروشگاههای اینترنتی ایران (موردمطالعه : دانشجویان دانشگاه بینالمللی امام خمینی (ره)) |
1398 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
ناهید مقدم |
|
نمایش پیوند |
110 |
تاثیر رعایت اصول اخلاقی و ویژگی های بازاریابی اجتماعی شرکتی (CSM) بر تغییر رفتار داوطلبانه مصرف کننده با نقش میانجی متغیرهای رفتاری (مورد مطالعه : نمایندگی های بیمه شهر کرج) |
1398 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
مریم بهداد |
|
نمایش پیوند |
111 |
ارائه مدل یکپارچه تولید و مونتاژ با به کارگیری شبیه ساز انی لاجیک (مورد مطالعه: شرکت مهندسی صنعت و تولید جمع ساز) |
1399 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) |
شروین مرادی |
|
نمایش پیوند |