رج |
عنوان مقاله |
تاریخ تهیه |
تاریخ ارائه |
عنوان نشریه چاپ شده |
فایل مرتبط |
پیوند مرتبط |
1 |
تاثیر ویژگیهای محصولات با فناوری بالا بر رفتار پذیرش اجتناب مصرف کنندگان |
|
1392 |
فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت (بهبود و تحول) |
|
نمایش پیوند |
2 |
ارائهی چارچوب جامع ارزیابی عملکرد موسسهی پژوهشی با تاکید بر مدیریت منابع انسانی |
90/12/10 |
92/03/13 |
فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت |
|
نمایش پیوند |
3 |
طراحی نقشة استراتژی برای شرکت های تولیدی با استفاده از شاخصهای مهم عملکرد کارت امتیازی متوازن و روش (DEMATEL) ( مطالعه موردی: شرکت میهن) |
92/04/12 |
1393 |
فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت صنعتی |
|
نمایش پیوند |
4 |
The evaluation of agility in supply chain of mass construction associations in Iran: A case study of construction firm |
|
2012 |
Management of Science Letters |
|
نمایش پیوند |
5 |
Evaluating customer-based brand equity in Iranian cell phone market |
|
2016 |
Int. Journal of Electronic Marketing and Retailing |
|
نمایش پیوند |
6 |
تعیین عوامل اجتماعی-اقتصادی موثر بر پیش بینی مصرف بنزین و گازوئیل(نفت گاز) در ایران توسط شبکههای عصبی مصنوعی |
96/04/20 |
97/11/20 |
پژوهشنامه حمل و نقل |
|
نمایش پیوند |
7 |
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی و سبک رهبری بر پذیرش تکنولوژی و مدیریت دانش (مورد مطالعه شرکتهای تولیدی استان قزوین) |
93/04/26 |
93/11/03 |
مدیریت فرهنگ سازمانی |
|
نمایش پیوند |
8 |
معرفی ابزارهای بازاریابی سبز و تأثیر آنها بر رفتار خرید مصرف کننده |
|
1391 |
فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت (بهبود و تحول) |
|
نمایش پیوند |
9 |
An investigation on effects of perceived value on brand popularity and brand loyalty: A B2B case study |
|
2014 |
Management Science Letters |
|
نمایش پیوند |
10 |
Complexity manufacturing systems in Iranian company: entropy model |
|
|
International Research Journal of Applied and Basic Sciences |
|
نمایش پیوند |
11 |
Impacts of Social Capital on Motivation and Customer Loyalty in Qazvin Retailers Market |
|
2014 |
Management and Administrative Sciences Review |
|
نمایش پیوند |
12 |
Strategic Management and its intersection with SCM |
|
2013 |
Interdisciplinary Journal Of Contemporary Research In Business |
|
نمایش پیوند |
13 |
Investigating the Effect of Inter-organizational Factors (Culture,Structure and Strategy) on the Success of Customer Relationship Management in EN Bank |
|
2014 |
International Journal of Management and Humanity Sciences |
|
نمایش پیوند |
14 |
Selecting the Best ABS Sensor Technology Using Fuzzy MADM |
|
2011 |
Scientific Research and Essays |
|
نمایش پیوند |
15 |
معرفی معیارهای دیدبانی تکنولوژی بعنوان ابزار آینده پژوهی |
|
1394/12/18 |
نشریه علمی پژوهشی راهبرد دفاعی |
|
نمایش پیوند |
رج |
عنوان مقاله |
تاریخ تهیه |
تاریخ ارائه |
عنوان همایش برگزار شده |
فایل مرتبط |
پیوند مرتبط |
1 |
تعیین اثربخش ترین استراتژی های ترویج برای مؤسسات آموزشی |
|
1394 |
دومین کنفرانس بینالمللی حسابداری و مدیریت |
|
نمایش پیوند |
2 |
بررسی مسائل و مشکلات فروش بیمههای عمر سرمایه گذاری و استراتژیهای غلبه بر آنها در شهرستان زنجان( مطالعه موردی: بیمه کارآفرین) |
|
1394 |
اولین همایش بینالمللی علوم مدیریت پیشرفتها، نوآوریها و چالشها |
|
نمایش پیوند |
3 |
ارزیابی روش های انتقال فناوری با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل شبکه ای فازی(Fuzzy-ANP) و مدلسازی ساختاری تفسیری(ISM) مطالعه موردی: صنایع تولید کننده عایقهای نانو حرارتی |
|
1395/08/20 |
سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت و اقتصاد با محوریت اقثتصاد مقاومتی |
|
نمایش پیوند |
4 |
کاربرد مهندسی مجدد فرایند ها در پیاده سازی تولید سلولی با استفاده از نرم افزار ارنا(Arena) و VSM (مصالعه موردی: شرکت مهنا قطعه) |
|
1395/09/04 |
اولین کنفرانس ملی مدلها و تکنیکهای کمی در مدیریت |
|
نمایش پیوند |
5 |
بررسی اثر همکاری صنعت-دانشگاه بر نوآوری فناوری (مورد مطالعه: دانشگاه های صنعتی تهران) |
|
1395/12/06 |
چهارمین کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان |
|
نمایش پیوند |
6 |
بررسی توسعه کسب و کارهای الکترونیکبی در ایران |
|
1394 |
دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی |
|
نمایش پیوند |
7 |
برآورد تابع تقاضای بنزین مصرفی خانوارهای شهری ایران بین سالهای1388-1369 |
|
1393 |
دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری |
|
نمایش پیوند |
8 |
مدیریت دانش ونقش آن درکسب مزیت رقابتی |
|
1394/03/25 |
چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری مالی |
|
نمایش پیوند |
9 |
بررسی انتقال تکنولوژی صنعت خودروهای هیبریدی به ایران |
|
1395 |
دومین کنفرانس بینالمللی پارادایمهای نوین مدیریت نوآوری و کارآفرینی |
|
نمایش پیوند |
10 |
کارآفرینی سازمانی |
|
1394/03/30 |
اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی |
|
نمایش پیوند |
11 |
ضرورت پیاده سازی مدیریت استراتژیک در سازمان ها و نقش آن در کسب مزیت رقابتی |
|
1395/06/14 |
اولین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و صنایع ایران |
|
نمایش پیوند |
12 |
نگرشی بر جهانی شدن اقتصاد ایران با استفاده از روش SWOT |
|
1394/06/26 |
کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت، حسابداری، اقتصاد |
|
نمایش پیوند |
13 |
انتقال تکنولوژی در صنعت خودروسازی ایران |
|
1394/03/26 |
اولین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران |
|
نمایش پیوند |
14 |
اجرای نت خودگردان(AM) در مجتمع صنعتی ماموت مطالعه موردی |
|
1395/06/25 |
چهارمین کنفرانی بینالمللی پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری |
|
نمایش پیوند |
15 |
انتقال تکنولوژی در صنعت نفت ایران |
|
1394/06/23 |
اولین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران |
|
نمایش پیوند |
16 |
مدیریت استراتژیک و تاثیر آن بر مدیریت دانش |
|
1394/03/25 |
چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری |
|
نمایش پیوند |
17 |
مروری جامع بر شاخص های انتقال تکنولوژی در صنایع مولد ثروت |
|
1395/06/29 |
اولین کنفرانس بین المللی مدیریت ، حسابداری ، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل |
|
نمایش پیوند |
18 |
انتقال و توسعه تگنولوژی در صنعت نفت ایران( بخش بالادستی) |
|
1395/07/29 |
دومیین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت - نوآوری و کارآفرینی |
|
نمایش پیوند |
19 |
بررسی تاثیر جو سازمانی و سرمایه بر عملکرد سازمانی(مطالعه موردی سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه |
|
97/03/30 |
هفتمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی |
|
نمایش پیوند |
20 |
بررسی چالش های موجود در اعتماد به تجارت الکترونیک و ارائه راهکارهای مناسب |
|
1396/06/23 |
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی |
|
نمایش پیوند |
21 |
نقش برند در رفتار مصرف کننده |
|
1393/11/30 |
کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری |
|
نمایش پیوند |
22 |
پویش محیطی به عنوان ابزار آینده پژوهی درمراکز پژوهشی |
|
1393/09*/11 |
چهارمین کنفرانس بین المللی وهشتمین کنفرانس ملی مدیریت تکنولوژی |
|
نمایش پیوند |
23 |
عوامل موثر بر تسهیم دانش بررسی کیفیت KMS، خودکارآمدی KMS، جو سازمانی و نگرش |
|
1392/12/06 |
ششمین کنفرانس مدیریت دانش |
|
نمایش پیوند |
24 |
معیارهای انتخاب شرکا در اتحادهای استراتژیک فناورانه، مطالعه موردی صنایع هوا و فضای ایران |
|
1391/09/27 |
دومین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری |
|
نمایش پیوند |
25 |
تجزیه و تحلیل کارایی و طبقه بندی سهام با استفاده از تحلیل پوششی داده ها اطلاعات بورس اوراق بهادار ایران |
|
1388 |
دومین کنفرانس بین المللی آنالیز غیر خطی و بهینه سازی |
|
نمایش پیوند |