رج |
عنوان پایان نامه |
تاریخ دفاع |
نام دانشگاه |
نام دانشجو |
فایل مرتبط |
پیوند مرتبط |
1 |
بررسی تاثیر هویت بصری برند بر فروش شرکت هاکوپیان |
95/11/24 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
مهسا مهندسی |
|
نمایش پیوند |
2 |
بخش بندی مشتریان در صنعت بیمه بر اساس ارزش چرخه عمر آنها با به کار گیری داده کاوی |
95/11/18 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
سالومه آرمان منش |
|
نمایش پیوند |
3 |
بررسی تاثیر هزینه ، پذیرش فناوری و رضایت کارمندان بر اثربخشی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و عملکرد سازمان(مورد مطالعه بانک گردشگری) |
95/11/18 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
شبنم نبوی |
|
نمایش پیوند |
4 |
ارزیابی و رتبه بندی تامین کنندگان بر اساس رویکرد یکپارچه لارج و رویکرد پایداری بوسیله روش ترکیبی تصمیم گیری دیمتل، ANP و ویکور فازی |
95/06/30 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
مهدی ظلوعی |
|
نمایش پیوند |
5 |
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید کالا های ایرانی در افغانستان (مطالعه موردی : افغانستان ،هرات) |
95/11/26 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
حکیمه سجادی |
|
نمایش پیوند |
6 |
بررسی تاثیر گرایش های مصرف کنندگان برقصد خرید برند های لوکس تقلبی در صنعت لوازم آرایش (مطالعه موردی : مصرف کنندگان شهر قزوین ) |
95/11/26 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
طاهره مرادی |
|
نمایش پیوند |
7 |
بررسی تاثیر عوامل منتخب بر نگرش قصد و رفتار خرید محصولات ارگانیک ، کاربردی از تئوری رفتار برنامه ریزی شده |
95/03/31 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
پونه جلوخانی |
|
نمایش پیوند |
8 |
پذیرش بانکداری با استفاده از تلفن همراه با تلفیق سه مدل (utaut,ttf,Itm)بانک های خصوصی شهر تهران |
95/03/31 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
مریم رسولی |
|
نمایش پیوند |
9 |
بررسی چگونگی دستیابی برند به پایداری |
94/11/26 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
مژگان اسلامیان |
|
نمایش پیوند |
10 |
بررسی اثربخش ترین اتراتژی های ترویج بانک های خصوصی بر اساس آمادگی خرید مشتریان |
94/11/19 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
لاله نوین |
|
نمایش پیوند |
11 |
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان(شرکت مخابرات استان تهران) |
94/10/06 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
مهرناز اقتداری |
|
نمایش پیوند |
12 |
بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان کالاهای ایرانی در بازار افغانستان |
94/01/18 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
حمید عزیزی |
|
نمایش پیوند |
13 |
تاثیر کیفیت پشتیبانی فنی بر رضایت، وفاداری، اعتماد و قصد خرید مجدد خریداران )شرکت زیگورات) |
93/12/18 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
غلام عباس رضایی |
|
نمایش پیوند |
14 |
بررسی تاثیر رسانه های تعاملی بر رابطه میان شرکت و مشتری |
92/11/29 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
مائده امیری |
|
نمایش پیوند |
15 |
ارزیابی و رتبه بندی عملکرد شرکتها با استفاده از روش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی فازی و ویکتور (شرکت های پذیرفته شده در گروه صنعت خودرو و ساخت قطعات بورس اوراق بهادار تهران) |
92/06/25 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
رضا رضایی |
|
نمایش پیوند |
16 |
بررسی تاثیر « خود » بر نگرش نسبت به برندهای لوکس در میان نوجوانان شهر قزوین |
92/06/25 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
سپیده نجفی |
|
نمایش پیوند |
17 |
بهبود عملکرد پرتفوی سرمایه گذاری با استفاده از تحلیل پوشش داده ها |
91/11/30 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
احمد هاشمی سیاوشانی |
|
نمایش پیوند |
18 |
تاثیر طراحی وب سایت بر روی مشتری در تجارت الکترونیک B2Cبا رویکرد نظریه بلاغت |
91/11/29 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
نوید قاسمی سفیدواجانی |
|
نمایش پیوند |
19 |
رتبه بندی ارزش دوره عمر مشتریان با استفاده از مدل ال آر اف ام مورد کاوی بانک صنعت و معدن |
91/08/28 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
فرزانه سیفی عبدلی |
|
نمایش پیوند |
20 |
شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیر گذار در رویکرد ریسک تصمیم گیرندگان پروژه های ساختمانی بین المللی (شرکت کیسون) |
91/08/15 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
مونا رضایی |
|
نمایش پیوند |
21 |
تاثیر احساس کارکنان از جو کاری بر کیفیت خدمات دریافت شده و ارتباط آنها با هدف - محور بودن کارکنان- خود سودمندی کارکنان و رضایت کاری ایشان - مورد کاری:گروه هتلهای پادیسان تهران |
91/06/27 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
عمادالدین مرتضوی |
|
نمایش پیوند |
22 |
بررسی همسویی مدیریت پروژه با استراتژی ها در سازمان پروژه محور (مطالعه موردی شرکت مشاور ساحل) |
90/12/15 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
حامد صابری |
|
نمایش پیوند |
23 |
مقایسه دو روش ترکیبی SIR,FUZZYAHP, DELPHI VIKOR FUZZY AHP FUZZY برای رتبه بندی تامین کنندگان در زنجیره تامین الکترونیک |
90/12/01 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
سید مصطفی معمارزاده |
|
نمایش پیوند |
24 |
الویت بندی شاخص های کلیدی عملکرد در منظرهای کات امتیاز متوازنبابکارگیری فرایند تحلیل شبکه و بررسی روابط ملی میان منظرها در شرکت سایکو |
90/11/24 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
لیلا یزدانی کرگانرود |
|
نمایش پیوند |
25 |
ارزیابی عملکرد با رویکرد به روش کارت امتیازی متوازن و AHP در بیمارستان ها |
90/09/07 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
امیرپویا ایروانی تبریزی پور |
|
نمایش پیوند |
26 |
بررسی عوامل موثر بر استفاده کاربران تلفن همراه اتز همراه بانک در شبکه بانک صادرات استان البرز با رویکرد UTAUT,TTF |
90/07/10 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
حمیدرضا حاجی آخوندی |
|
نمایش پیوند |
27 |
مقایسه روش رتبه بندی فازی با تاپس فازی در انتخاب پورتفولیو برای شرکتهای بورس |
89/11/04 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
رسول تقی زاده ایرانی |
|
نمایش پیوند |
28 |
مدل تلفیقی برای شناسایی و اولویت بندی نیازهای استقرار نظام مالیات بر ارزش افزوده |
89/07/11 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
خدیجه محمدیان |
|
نمایش پیوند |
29 |
رتبه بندی شعب بانک ملت (استان تهران) با در نظر گرفتن متغیر های محیطی بر اساس منطق تحلیل پوششی داده های فازی |
88/12/10 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
محمد کریمی |
|
نمایش پیوند |
30 |
بررسی فرآیند صدور بیمه عمر و ارائه راهکارهای بهبود آن با رویکرد شش سیگما(مورد کاری بیمه رازی) |
88/12/10 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
مونا حیدربیگی |
|
نمایش پیوند |
31 |
شناسایی و اولیت بندی شاخهای کلیدی در انتخاب تکنولوژی با استفاده از روشهای MADM (شرکت داروسازی اسوه) |
88/07/13 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
مهدی بیطرفان |
|
نمایش پیوند |
32 |
مقایسه رویکرد هزینه جامع مالکیت(TCO) و فرآیند تحلیل سلسله مراتب(AHP) برای انتخاب تامین کننده (مطالعه موردی:کارخانه هودک) |
88/07/13 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
سیامک راثی پور |
|
نمایش پیوند |
33 |
اولویت بندی ذینفعان موثر بر اثر بخش سازمانی با رویکرد عوامل استراتژیک به (روش Topsis مطالعه موردی شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس ) |
88/07/06 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
مرضیه غلامپور |
|
نمایش پیوند |
34 |
بررسی مدل انتخاب برنامه ریزی منابع سازمان ERP در صنعت توزیع کشور ایران |
88/03/18 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
محمد افتخارمنش |
|
نمایش پیوند |
35 |
موردکاوی چالش های پیاده سازی روش BSC با نظری بر تاثیر آن بر تحقق استراتژی در سازمان های ایرانی |
86/06/05 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
فاطمه عاملی |
|
نمایش پیوند |
36 |
موردکاوی چالش های پیاده سازی روش BSC در سازمان های ایرانی با نگاهی به تاثیر آن در مدیریت فرآیندهای کسب و کار |
86/06/05 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
سعیده منصوری |
|
نمایش پیوند |
37 |
رتبه بندی تامین کنندگان زنجیره تامین دارو بر مبنای ریسک با استفاده از شبکه بیزین ) شرکت پخش البرز ( |
95/06/13 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
سید میلاد مخبری |
|
نمایش پیوند |
38 |
بررسی توام عوامل کلیدی موفقیت و شکست پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی( ERP ) و تاثیر آن بر عملکرد سازمانهای صنعت نفت ایران ) |
93/08/05 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
کبری سعادتمند |
|
نمایش پیوند |
39 |
بررسی تاثیر عوامل سیاسی و ریسک پذیری در جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی در چارچوب بازاریابی بین المللی ( با تاکید بر صنعت نفت و گاز ایران) |
93/06/31 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
مجتبی سعیدی نیا |
|
نمایش پیوند |
40 |
مدلی برای پشتیبانی از اجرای پروژه های برنامه ریزی منابع سازمان ( ERP ) با رویکرد پویایی سیستم . ( شرکت چای گلستان) |
93/06/17 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
سید سعید میرحسینی |
|
نمایش پیوند |
41 |
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر روی رفتار خرید مشتری صنعتی در صنایع غذایی |
92/12/12 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
منیژه اردیخانی |
|
نمایش پیوند |
42 |
بررسی مقایسه ای عوامل تاثیر گذار بر روند سرمایه گذاری مستقیم خارجی( مطالعه موردی افغانستان) |
92/11/27 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
محمد امین عسگری |
|
نمایش پیوند |
43 |
چارچوبی برای سنجش چابکی زنجیره ی تامین در شرکت های انبوه ساز مسکن ایران |
91/06/28 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
کیوان پلویی |
|
نمایش پیوند |
44 |
بررسی تاثیر عوامل سه گانه استراتژی بازاریابی - ارزش ادراک شده توسط مشتری وکیفیت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان رستوران زنجیره ای در شهر تهران - در رستوران زنجبره ای پدر خوب |
91/06/27 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
محمد اسدی |
|
نمایش پیوند |
45 |
بررسی و مقایسه روش VIKOR فازی با روش TOPSIS فازی در انتخاب مدیر پروژه های عمرانی در کرج |
90/12/14 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
مهدیه بلوکی |
|
نمایش پیوند |
46 |
بکار گیری تکنیک ترکیبی VLKOR ANP-DEMATEL برای رتبه بندی 50 شرکت برتر ایرانی |
90/11/17 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
هادی جعفری |
|
نمایش پیوند |
47 |
ارزیابی کیفیت خدمات مراکز دولتی با روش vlkoR- GRAو رویکرد فازی - اداره ثبت استان قزوین |
90/11/17 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
احمد تیموری |
|
نمایش پیوند |
48 |
بررسی و مقایسه دو روش ترکیبی در ارزیابی عملکرد بانکهای ایران |
90/07/11 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
محسن ناری قمی |
|
نمایش پیوند |
49 |
بررسی اثر عوامل درونی سازمان بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش مدیریت دانش در بانک صادرات ایران |
90/07/11 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
آیدین علیشاهی |
|
نمایش پیوند |
50 |
بررسی رابطه بین سرمایه فکری و بهره وری |
90/07/10 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
آرزو واهبی |
|
نمایش پیوند |
51 |
رویکرد تصمیم گیری چند معیاره به ارزیابی استراتژی بهینه نگهداری و تعمیرات در صنعت خودروسازی ایران |
90/07/04 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
میلاد آقایی |
|
نمایش پیوند |
52 |
بکارگیری و مقایسه تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره در رتبه بندی شرکتهای بازار بورس تهران |
88/11/12 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
معصومه دانش شکیب |
|
نمایش پیوند |
53 |
بررسی کاربرد سیستم برنامه ریزی کنترل حجم تولیدی دوره در سیستم ساخت سلولی( مورد کاری شرکت نیلپر) |
88/07/13 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
منصور خان محمدی |
|
نمایش پیوند |
54 |
مقایسه مدل ترکیبی فرایند تحلیل شبکه ای و برنامه ریزی آرمانی با مدل ترکیبی فرآیند تحلیل سلسه مراتبی و برنامه ریزی آرمانی جهت انتخاب پروژه |
88/07/13 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
سید سینا مدنی |
|
نمایش پیوند |
55 |
مقایسه رویکرد تحلیل پوششی داده ها(DEA) با فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) با بهر گیری از اولویت بندی شاخص های کلیدی عملکرد(KPIS) مالی برای شرکت های بورس اوراق بهادار تهران |
88/07/13 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
صالح منصوری |
|
نمایش پیوند |
56 |
سنجش آمادگی الکترونیکی سازمان به روش تحلیل سلسله مراتبی فازی ( مطالعه موردی شرکت فناوران سپهر ارتباط) |
88/03/04 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
سعید فلاح تفتی |
|
نمایش پیوند |
57 |
بکارگیری مدل ریاضی غیر شعاعی تحلیل پوشی داده ها برای ارزیابی عملکرد خطوط تولیدی در صنایع قطعات بتونی شهر تبریز |
87/11/20 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
واحد آغشلویی |
|
نمایش پیوند |
58 |
ارتقاء رضایتمندی مشتریان خدمات درمانی با استفاده از مدل تلفیقی qfd و .v.e رویکرد فازی به صورت مطالعه موردی در بیمارستان رازی قزوین |
87/06/24 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
نفیسه رضایی |
|
نمایش پیوند |
59 |
شناسایی و رتبه بندی شاخص های کیفی موثر بر کاهش ضایعات شرکت موتوژن با استفاده از تکنیک AHD |
86/06/19 |
دانشگاه بین المللی امام خمینی |
مهدی مظفر قراملکی |
|
نمایش پیوند |
60 |
بررسی الگوهای مختلف ارزیابی عملکرد سازمانی و ارائه الگوی مناسب برای شرکت صنایع نفت گداختار |
82/08/21 |
موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه |
شهرام خسروی |
|
نمایش پیوند |